Понеділок
23.10.2017
03:48
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Прилуцька ЗОШ І-ІІІ ст. № 10
Головна Реєстрація Вхід
Психологічна служба »
Меню сайту

МОН України

Block title
Block content

Block title
Block content

Block title
Block content

Block title
Block content

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Психологічний вісник для батьків

Ученики 8-го класса Прилуцкой школы №10 6 марта приняли активное участие в поздравлении женщин которые сделали великий вклад в мир на Украине.
6 марта в актовом зале автошколы участниками АТО было организовано поздравление женщин участниц АТО. Очаровательные леди поделились с нами своими героическими подвигами, мужеством и открыли секрет как при этом сохранить свою женственность.
Ольгу и Викторию поздравили представителя организации "Щит", " Патриот", директор автошколы, воспитаники музыкальной школы. Дети 10-й школы нашим защитницам подарили фенички-обереги. 
Мы благодарны Вам за героизм и лучший пример патриотизма. Слава Украине. Героям Слава. 

  

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ КРИЗОВИХ КАТЕГОРІЙ

ПІД ЧАС  ПЕРЕБУВАННЯ У ЛІТНЬОМУ ОЗДОРОВЧОМУ

ДИТЯЧОМУ ТАБОРІ «МЕДИК-2»ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, смт. СЕРГІЇВКА

 

 

Під час відпочинку  діти  не лише оздоровилися, але й знайшли нових друзів, відвідали нові історичні місця, що сприяло патріотичному,  всебічному та гармонійному  розвитку особистості.

 

 

Кожного дня   діти мали змогу проявити свої здібності  і  таланти:танцювали, співали, приймали участь у спортивних змаганнях.

 

 

 

 

Під час відпочинку  діти мали змогу  здійснити екскурсійні поїздки до міста Одеса.

 

 

Місто Білгород-Дністровський,  Аккерма́нська фортеця.

 

Та подорожували вулицями Сергіївки.

 

 

 

           

18.03.2016 з учнями 8 класу був проведений тренінг на тему: "Згуртованість підліткового колективу". 

  

18 ГРУДНЯ 2015 РОКУ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ВІДБУВСЯ ЗАХІД ДО ДНЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ "МИКОЛАЙ, МОКЛАЙ ПОДАРУНКИ РОЗДАВАЙ!", НА ЯКОМУ БУЛО ПОЗДОРОВЛЕНІ ВСІ УЧНІ СОЦІАЛЬНО-ВРАЗЛИВИХ КАТЕГОРІЙ: 1-4 КЛАСИ - МЯКОЮ ІГРАШКОЮ, 5-11 КЛАСИ - СОЛОДКИМИ ПОДАРУНКАМИ.

Готовність дитини до навчання у школі та профілактика шкільної дезадаптації.  

Виховання дитини починається від її народження. Якою вона виросте значною мірою залежить від батьків. Батьки в родині мають виконувати функції педагога.

Вступ до школи – переломний момент у житті дитини. Він пов'язаний з новим типом стосунків з оточенням (ровесниками й дорослими), новим видом нової діяльності (навчальної а не ігрової). У житті дитини змінюються все:  обов'язки, оточення, режим. Це „ кризовий період” у житті дитини, і ця її „ криза” виявляється у тому, що свої ігрові потреби дитина має задовольняти навчальними способами. Процес  адаптації  до шкільного життя у дітей триває по різному – від 2 тижнів до 2 – 3 місяців (залежно від рівня їх готовності до школи, психологічними особливостями та стану здоров'я). Вирішальну роль тут відіграє сформований у дошкільному  рівень готовності до школи, або „шкільної зрілості”

Шкільна зрілість виявляється у:

1)    морфогенетичній готовності, що передбачає фізіологічну зрілість (стан здоров'я) та рівень фізичного розвитку (розвитку дрібної моторики рук і зорово – рухової координації)

2)    інтелектуальній готовності дитини до школи, що передбачає володіння дитиною певною кількістю знань про явища навколишнього середовища, уміння порівнювати, класифікувати, узагальнювати та інш.

3)    Комунікативній готовності, що передбачає володіння навичками взаємодії з дорослими, однолітками ( вмінням слухати, не перебиваючи, вміння вибачати і вибачатися, співчувати…)

4)    Емоційно – вольової готовності, що передбачає вміння робити не лише те, що подобається, а й те, що необхідно зробити..

5)    Мотиваційна готовність, передбачає чітко оформлювати позицію школяра. Коли дитина:

-         має належне уявлення про школу;

-         позитивно  ставиться до шкільних занять;

-         відає перевагу урокам грамоти і лічби, а не заняттям дошкільного типу і малювання, фізкультура, трудове навчання;

-         визнає авторитет вчителя;

Мною було проведено  дослідження рівня шкільної зрілості та адаптації першокласників до нових умов навчання. З результатами яких, я вас познайомила ( загальні результати ). Хто схоче дізнатися індивідуальні показники, підійдіть особисто.

Психологічна готовність є необхідною умовою успішної адаптації до шкільного життя. Є чимало дітей, які все ж таки не можуть „вжитися в нову роль”. Вони часто страждають на нездоров'я, перебувають у пригніченому настрої, не повністю засвоюють навчальний матеріал, не мають близьких друзів, знають на ім'я та прізвище не всіх однокласників тощо.

Причинами шкільної дезадаптації частіше є неправильні методи виховання у сім'ї або порушення системи стосунків у школі.

До виховних помилок батьків належать:

-         надмірно завищені сподівання щодо навчальної успішності дитини, внаслідок чого будь – яка невдача сприймається нею неадекватно;

-         розмови про вади вчительки або недоліки школи замість акцентування дитини на приємних моментах;

-         часті конфлікти з приводу навчання дитини, після чого все, пов'язане зі школою, втрачає для неї щонайменшу привабливість.

Декілька порад щодо режиму дня:

-         12 годин сну з урахуванням обіду (1- 1,5 год.) для поновлення сил;

-         після школи не спішіть садити дитину за уроки, необхідно 2 – 3 години відпочити. Найпродуктивніший час для приготування уроків з 15 до 16 годин. Зайняття ввечері безрезультатні.

-         Не примушуйте дитину готувати уроки за один раз. Після 20 хв. Занять необхідно 10 – 15 хвилин перерви.

-         Під час приготування уроків не сидіть над дитиною, давайте їй можливість працювати самостійно, але якщо буде потрібна ваша допомога, наберіться терпіння. Спокійний тон та підтримка („не хвилюйся, все вийде”, „давай розбиратися разом”), похвала навіть якщо щось не виходить, необхідна. Не акцентуйте увагу на оцінках 1 „не дарма з письма в тебе одні „2” та „3”)

  Якщо ви будете дотримуватись нижче вказаних побажань у вихованні, ваша дитина виросте врівноваженою та спокійною.

 

   Правила батьківської поведінки в організації навчання. Ст.. 18  „Психолог” №20, 2007р.

 

   Поради батькам щодо запобігання шкільної дезадаптації

-         формуйте позитивне ставлення до школи;

-         виявляйте інтерес до шкільних справ та успіхів дитини;

-         формуйте адекватну самооцінку;

-         не перевантажуйте дитину надмірними заняттями, чергуйте їх з грою;

-         навчайте етичних норм спілкування з однокласниками та дорослими;

-         привчайте самостійно долати труднощі, які під силу подолати 6-річні дитині;

-         хваліть частіше, а не докоряйте;

-         частіше згадуйте себе в дитячому віці;

-         любіть дитину безумовною любов’ю, приймайте її такою, як вона є.  

 

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ ПІДЛІТКІВ

• Якщо дитину постійно критикують - вона вчиться ненавидіти.

• Якщо дитину висміюють - він стає замкнутим.

• Якщо дитину хвалять - вона вчиться бути вдячним.

• Якщо дитину підтримують - вона вчиться цінувати себе.

• Якщо дитина зростає в докір - він буде жити з постійним "комплексом провини".

• Якщо дитина зростає в терпимості - вона вчиться розуміти інших.

• Якщо дитина зростає в чесності - вона вчиться бути справедливим.

• Якщо дитина зростає в безпеці - вона вчиться довіряти людям.

• Якщо дитина росте у ворожнечі - вона вчиться бути агресивною.

• Якщо дитина зростає в розумінні доброзичливості, вона вчиться знаходити

любов у світі і бути щасливим.

Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук

Архів записів

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода