Завдання на період 16.03-20.03
Українська мова. 10 клас
Тема. Правопис слів іншомовного походження
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=SunIrw3fYUc
Опрацювати §22 підручника (таблиці 58, 59, 60, 61, 62) с.124-127. Виконати вправи 167,168
Тема. Прізвища й географічні назви іншомовного походження. Складні географічні назви.
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=SunIrw3fYUc
Опрацювати §23 підручника (таблиця 63) с.129-131, §24 (таблиця 64) с.132-133 Виконати вправи 172,176.
Українська література. 10 клас
Тема. В. Винниченко «Момент»
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=uXWcYvai9kY
Аналіз новели “Момент” Володимира Винниченка
Літературний рід: епос.
Жанр: новела.
Тема: історія короткої любові між революціонером і панною в ризикованій для життя ситуації.
Головна ідея: оспівування почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя.
Головні герої: революціонер, панночка Муся, контрабандист Семен Пустун.
Проблематика
- життя і смерті
- миті як частини вічності
- сенсу щастя людини
- порівняння природної сутності людини і моралі, нав’язаної суспільством
Символічні образи
- поле (символ свободи, життя, народження й росту);
- ліс (символ ворожої стихії (у момент небезпеки) або свободи й кохання (у момент щастя);
- комашки (символ відсутності обмежень і правил);
- зелені мушки, ворон (символ смерті)
- кордон (символ межі між життям і смертю).
Час подій: літо, утім точно не визначений, мов у позачассі.
Місце подій: село на кордноні — кордон, утім точно не визначене.
Композиція
- Шехерезада у в’язниці розповідає історію про момент любові (пролог)
- Шехерезада їде із Семеном Пустуном (експозиція)
- прохає Семена допомогти терміново переправитися через кордон — Семен попереджає, що можуть убити — Шехерезада уявляє себе мертвим, йому смішно — зустріч Шехерезади в повітці з панною (зав’язка)
- у селі облава — панна просить у Шехерезади револьвера — Шехарезада й панна терміново тікають самотужки до кордону — дорога через поле, зближення — рух лісом, відчуття близькості — панна просить Шехерезаду в разі її смерті передати послання «Мусю вбито на кордоні. Вмерла так, як вмирають ті, що люблять життя”. Більше нічого…» (розвиток дії)
- Шехерезада й панна перебігають через кордон під кулями, страх (кульмінація)
- живі, щасливі — Шехерезада зізнається в любові — панна цілує, просить ніколи її не шукати, бо щастя «ось воно, мить» (розв’язка).
Сюжет
Революціонер зустрічається з панночкою в клуні перед спланованим нелегальним переходом через кордон. Панночка так само тікає від переслідування поліції. Герой закохується в панночку — і читач стає свідком народження й розвитку високого почуття.
Молоді люди переживають страшний, екстремальний момент: перебігаючи прикордонну смугу під обстрілом, вони уникають смерті і як переможці святкують радість життя.
Історія кохання в новелі психологічно витончена, світла й прекрасна, але й печальна, адже герой новели залишається наодинці з мукою осиротілого щастя, яке спалахнуло було на мить (звідси й назва новели «Момент») — і зникло разом із чарівною панною.
У цій новелі В. Винниченко використав увесь арсенал імпресіоністичних засобів. Колористика твору концентрує в собі сонячні барви, лісову зелень, небесну блакить; багатство зорових і слухових образів увиразнює пейзаж, творить тло, на якому розгортаються події в новелі. Штрихова імпресіоністична техніка передачі вражень головного героя (а розповідь ведеться від першої особи) ніби виплітає малюнок душевного стану закоханого.
Спалах почуттєвої любові в природі — момент, найвища точка буття. Людина перетворює свято кохання на побутовий елемент щоденного життя. Звідси й рівень оцінки:«Щастя — момент. Далі вже буденщина, пошлість». Ідеальну модель поведінки всього живого в природі Муся окреслює так: «Єсть якісь метелики. Вони вмирають серед кохання». Пропозиція панни скористатися цією моделлю, перенісши її з рівня біологічного на рівень духовний («наше кохання повинно вмерти зараз»), з розумінням сприймається героєм. Муся стає Дамою, а юнак благочестивим, шляхетним лицарем: «Я схопив краї її сукні, поцілував і випустив». Опрацювати матеріал підручникам с. 164-173. Виконати завдання 1-6 с. 173.
Тема. ОБРАЗНЕ СЛОВО ПОЕТИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.
Опрацювати матеріал підручникам с. 174-176. Написати конспект. Виконати завдання 1-3 с. 176.
Зарубіжна література
Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ – поч. ХХ ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантзм. Шарль Бодлер «Квіти зла». Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.
Підручник ст. 142-166 читати, виписати провідні ознаки модернізму;
Ст. 165 відповідати на питання 5, 7, 11 (письмово). Ш. Бодлер https://www.youtube.com/watch?v=WKSdKGf9ZKs
Експрес урок: Вірші Шарля Бодлера https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU
«Альбатрос» https://www.youtube.com/watch?v=J_flZVKdUX8
«Відповідності» https://www.youtube.com/watch?v=imgEcjR16jw
«Вечорова гармонія» https://www.youtube.com/watch?v=_-2gdcz5cs8
Математика. 10 клас
1.Тема: «Найпростіші тригонометричні рівняння». Опрацювати параграф 2 п. 15-16, вправа 15.2, 16.2, 16.6.
https://www.youtube.com/watch?v=IiBOIgb7uHI
2.Тема: «Найпростіші тригонометричні рівняння». Опрацювати параграф 2 п. 15-16, вправа 15.4, 16.4, 16.8.
3. Тема: « Розв’язування задач». Опрацювати параграф 6, вправа 42.13, 42.17,42.21.
4. Тема: « Розв’язування ірраціональних рівнянь з параметром». https://www.youtube.com/watch?v=WvMwK06XmCE
Фізика 10 клас:
1. Опрацювати параграф 34 «Будова та властивсті твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали» ст. 202-205
2. Записати в зошит визначення фізичних понять
3. Опрацювати параграф 35 «Механічні властивості твердих тіл» ст. 206-210
2. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст. 211
3. Переписати в зошит задачу розв’язану у підручнику п. 5 ст 210
4. Виконати письмово вправу № 35 (3, 4)
Англійська мова
Ex.6 p. 169-170(пис.) Ex.1,2 p.171 (усно) p. 173 PAST PERFECT TENSE- вивчити Ex.1,2 p.173 -174( усно) p.174 –правила в зошит та вивчити
Географія 10 клас, 19.03.2020 року
Тема уроку: Сполучені Штати Америки Вивчаємо теоретичний матеріал: §35, 36.
План вивчення країни:
1. Місце США у світі та регіоні.
2. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.
3. Система розселення. Українська діаспора.
4. Особливості сучасного постіндустріального розвитку.
5. Домінуючі складові третинного сектору економіки.
6. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни.
7. Особливості аграрного сектору.
8. Зовнішні економічні зв’язки.
Перегляньте презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-zagalna-harakteristika-ssha-89651.html
Знаходимо на карті: найбільші міста, промислові райони, технополіси, найбільші аеропорти, морські порти, фінансові центри та туристичні райони країни.
Проходимо тестування за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQkLaE1vhndh9u_eXmUWrKZxRcBIgKdZkwGMQ-n6TEU_RWwg/viewform
Письмове завдання: скласти комплексну економіко-географічну характеристику США.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Культура Західної України §30
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Спроби перегляду міжнародних договорів §21
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА Інтернет §30
Російська мова
Тема: Нормы морфологии: падежные окончания существительных. Учебник урок 47, 48 ст. 157-159 упр. 342, 343, 345, 347Б;
Тема: Развитие речи. Культура речи. Бог даст денежку, а черт – дырочку. (Пословица). Учебник ст. 160-162 упр.348, 349, 352Б;
Біологія
Хімія
ІНФОРМАТИКА Опрацювати Презентація
ТЕХНОЛОГІЇ (хлопці) практичне "Безпека інформаційних технологій"
Трудове навчання (дівчата) 17.03.20 10 клас Тема: В’язання виробів https://www.youtube.com/watch?v=DNTWI7z8iBo Д\з: проглянути відео, пров’язати 4 ряди візерунку 17.03.20 10 клас Тема: В’язання виробів https://www.youtube.com/watch?v=gE_W0DmAvMU
Фізична культура Тема: Футбол Техніка безпеки : Вправи бажано виконувати в зручному спортивному одязі,слідкувати за самопочуттям,пульсом.
Організаційно методичні рекомендації виконання: вправи виконувати в середньому темпі , поступово збільшуючи навантаження Завдання : Комплекс ЗРВ : ( тоже для всех одинаковое) 1 Кругові оберти , нахили , повороти голови 2 Відведення рук, махи руками , кругові оберти рук 3 Нахили тулуба вперед, назад, в сторони, повороти тулуба 4 Випади тулуба 5 Сіди Присіди 6 Стрибки на правій, на лівій, з поворотом на 360 ‘ Підйом тулуба вперед 10-11 класи 2 Х 30 раз Віджимання від підлоги 10-11 класи 35 -40 раз Стрибки з напівприсіда 10-11 класи 12-15раз
Захист Вітчизни Тема: Техніка тампонування рани. Накладання компресійної пов’язки. Перегляд відеофрагменту https://www.youtube.com/watch?v=jaBDhDIJrjY
Які благодійні фонди ви знаєте?
Яка роль ГО “Варта” та “Патріот” в нашому місті?
Завдання додому : вивчити §22, дати відповіді на запитання в підручнику, підготувати повідомлення про ГО “Варта” та “Патріот”, наших учасників АТО. |