Середа
24.04.2024
11:34
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

10 клас

Завдання на період 16.03-20.03

Українська мова.   10 клас

Тема.  Правопис слів іншомовного походження

Переглянути     https://www.youtube.com/watch?v=SunIrw3fYUc

Опрацювати  §22  підручника (таблиці 58,  59, 60, 61, 62) с.124-127. Виконати вправи 167,168

Тема.  Прізвища й географічні назви іншомовного походження. Складні географічні назви.

Переглянути      https://www.youtube.com/watch?v=SunIrw3fYUc

Опрацювати  §23  підручника (таблиця 63) с.129-131,  §24  (таблиця 64) с.132-133 Виконати вправи 172,176.

Українська література.   10 клас

Тема.  В. Винниченко «Момент»

 Переглянути      https://www.youtube.com/watch?v=uXWcYvai9kY

Аналіз новели “Момент” Володимира Винниченка

Літературний рід: епос.
Жанр: новела.
Тема: історія короткої любові між революціонером і панною в ризи­кованій для життя ситуації.
Головна ідея: оспівування почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя.
Головні герої: революціонер, панночка Муся, контрабандист Семен Пустун.

Проблематика

  • життя і смерті
  • миті як частини вічності
  • сенсу щастя людини
  • порівняння природної сутності людини і моралі, нав’язаної суспільством

Символічні образи

  • поле (символ свободи, життя, народження й росту);
  • ліс (символ ворожої стихії (у момент небезпеки) або свободи й кохання (у момент щастя);
  • комашки (символ відсутності обмежень і правил);
  • зелені мушки, ворон (символ смерті)
  • кордон (символ межі між життям і смертю).

Час подій: літо, утім точно не визначений, мов у позачассі.
Місце подій: село на кордноні — кордон, утім точно не визначене.

Композиція

  • Шехерезада у в’язниці розповідає історію про момент любові (пролог)
  • Шехерезада їде із Семеном Пустуном (експозиція)
  • прохає Семена допомогти терміново переправитися через кордон — Семен попереджає, що можуть убити — Шехерезада уявляє себе мертвим, йому смішно — зустріч Шехерезади в повітці з панною (зав’язка)
  • у селі облава — панна просить у Шехерезади револьвера — Шехарезада й панна терміново тікають самотужки до кордону — дорога через поле, зближення — рух лісом, відчуття близькості — панна просить Шехерезаду в разі її смерті передати послання «Мусю вбито на кордоні. Вмерла так, як вмирають ті, що люблять життя”. Більше нічого…» (розвиток дії)
  • Шехерезада й панна перебігають через кордон під кулями, страх (кульмінація)
  • живі, щасливі — Шехерезада зізнається в любові — панна цілує, просить ніколи її не шукати, бо щастя «ось воно, мить» (розв’язка).
Сюжет

Революціонер зустрічається з панночкою в клуні перед спланованим нелегальним переходом через кордон. Панночка так само тікає від переслідування поліції. Герой закохується в панночку — і чи­тач стає свідком народження й розвитку високого почуття.

Молоді лю­ди переживають страшний, екстремальний момент: перебігаючи при­кордонну смугу під обстрілом, вони уникають смерті і як переможці святкують радість життя.

Історія кохання в новелі психологічно витончена, світла й прекрасна, але й печальна, адже герой новели залишається наодинці з мукою осиротілого щастя, яке спалахнуло було на мить (звідси й назва новели «Момент») — і зникло разом із чарівною панною.

У цій новелі В. Винниченко використав увесь арсенал імпресіоніс­тичних засобів. Колористика твору концентрує в собі сонячні барви, лі­сову зелень, небесну блакить; багатство зорових і слухових образів уви­разнює пейзаж, творить тло, на якому розгортаються події в новелі. Штрихова імпресіоністична техніка передачі вражень головного героя (а розповідь ведеться від першої особи) ніби виплітає малюнок душев­ного стану закоханого.

Спалах почуттєвої любові в природі — момент, найвища точка бут­тя. Людина перетворює свято кохання на побутовий елемент щоден­ного життя. Звідси й рівень оцінки:«Щастя — момент. Далі вже бу­денщина, пошлість». Ідеальну модель поведінки всього живого в при­роді Муся окреслює так: «Єсть якісь метелики. Вони вмирають серед кохання». Пропозиція панни скористатися цією моделлю, перенісши її з рівня біологічного на рівень духовний («наше кохання повинно вмер­ти зараз»), з розумінням сприймається героєм. Муся стає Дамою, а юнак благочестивим, шляхетним лицарем: «Я схопив краї її сукні, по­цілував і випустив». Опрацювати матеріал підручникам  с.  164-173.  Виконати завдання 1-6 с. 173.

Тема.  ОБРАЗНЕ СЛОВО ПОЕТИЧНОГО МОДЕРНІЗМУ. Альманах  «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.

Опрацювати матеріал підручникам  с.  174-176.  Написати конспект.  Виконати завдання 1-3 с. 176.

Зарубіжна література

Тема: Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ – поч. ХХ ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантзм.  Шарль Бодлер «Квіти зла». Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера.

Підручник ст. 142-166 читати, виписати провідні ознаки модернізму;

Ст. 165 відповідати на питання 5, 7, 11 (письмово).  Ш. Бодлер https://www.youtube.com/watch?v=WKSdKGf9ZKs

Експрес урок: Вірші Шарля Бодлера https://www.youtube.com/watch?v=JrirPeYvnuU

«Альбатрос» https://www.youtube.com/watch?v=J_flZVKdUX8  

«Відповідності» https://www.youtube.com/watch?v=imgEcjR16jw

«Вечорова гармонія» https://www.youtube.com/watch?v=_-2gdcz5cs8

Математика. 10 клас

1.Тема: «Найпростіші тригонометричні рівняння». Опрацювати параграф 2 п. 15-16, вправа 15.2, 16.2, 16.6.

https://www.youtube.com/watch?v=IiBOIgb7uHI

2.Тема: «Найпростіші тригонометричні рівняння». Опрацювати параграф 2 п. 15-16, вправа 15.4, 16.4, 16.8.

3. Тема: « Розвязування задач». Опрацювати параграф 6, вправа 42.13, 42.17,42.21.

4. Тема: « Розвязування ірраціональних рівнянь з параметром».   https://www.youtube.com/watch?v=WvMwK06XmCE

Фізика 10 клас:

1. Опрацювати параграф 34 «Будова та властивсті твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали» ст. 202-205

2. Записати в зошит визначення фізичних понять

3. Опрацювати параграф 35 «Механічні властивості твердих тіл» ст. 206-210

2. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст. 211

3. Переписати в зошит задачу розвязану у підручнику п. 5 ст 210

4. Виконати письмово вправу № 35 (3, 4)

Англійська мова

Ex.6 p. 169-170(пис.)  Ex.1,2  p.171 (усно)  p. 173 PAST PERFECT TENSE- вивчити   Ex.1,2 p.173 -174( усно)   p.174 –правила в зошит та вивчити

Географія 10 клас, 19.03.2020 року 

Тема уроку: Сполучені Штати Америки  Вивчаємо теоретичний матеріал: §35, 36.

План вивчення країни:

1. Місце США у світі та регіоні.

2. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці.

3. Система розселення. Українська діаспора.

4. Особливості сучасного постіндустріального розвитку.

   5. Домінуючі складові третинного сектору економіки.

   6. Промислові виробництва,    що визначають міжнародну спеціалізацію країни.

  7.  Особливості аграрного сектору.

  8. Зовнішні економічні зв’язки.

 Перегляньте презентацію за посиланням:  https://naurok.com.ua/prezentaciya-zagalna-harakteristika-ssha-89651.html

Знаходимо на карті: найбільші міста, промислові райони, технополіси, найбільші аеропорти, морські порти, фінансові центри та туристичні райони країни.

 Проходимо тестування за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScQkLaE1vhndh9u_eXmUWrKZxRcBIgKdZkwGMQ-n6TEU_RWwg/viewform

 Письмове завдання: скласти комплексну економіко-географічну характеристику  США.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ  Культура Західної України §30

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Спроби перегляду міжнародних договорів §21

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА Інтернет §30

Російська мова

Тема: Нормы морфологии: падежные окончания существительных. Учебник урок 47, 48 ст. 157-159 упр. 342, 343, 345, 347Б;

Тема: Развитие речи. Культура речи. Бог даст денежку, а черт – дырочку. (Пословица). Учебник ст. 160-162 упр.348, 349, 352Б;

Біологія

16.03.2020

понеділок

10

Сучасні завдання медичної генетики. Медико-генетичне консультування та його організація.

Опрацювати §40,41  Переглянути презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-spadkovi-zahvoruvanna-ludini-geneticne-konsultuvanna-215875.html  Повторити §8,9 (Віруси)

Хімія

19.03.2020

четвер

10

Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання.

Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування

Опрацювати §31, 32 Завд. 240-244

https://sites.google.com/view/allhemi/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F/18-%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97-%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97

ІНФОРМАТИКА Опрацювати   Презентація

ТЕХНОЛОГІЇ (хлопці)  практичне "Безпека інформаційних технологій"

Трудове навчання (дівчата) 17.03.20 10 клас Тема: В’язання виробів https://www.youtube.com/watch?v=DNTWI7z8iBo  Д\з: проглянути відео, пров’язати 4 ряди візерунку 17.03.20 10 клас Тема: В’язання виробів https://www.youtube.com/watch?v=gE_W0DmAvMU

Фізична культура  Тема: Футбол   Техніка безпеки : Вправи бажано виконувати в зручному спортивному одязі,слідкувати за самопочуттям,пульсом.

Організаційно методичні рекомендації виконання:  вправи виконувати в середньому темпі , поступово збільшуючи навантаження  Завдання : Комплекс  ЗРВ : ( тоже для всех одинаковое) 1 Кругові оберти , нахили , повороти голови 2 Відведення рук, махи руками , кругові оберти рук 3 Нахили тулуба вперед, назад, в сторони, повороти тулуба 4 Випади тулуба 5 Сіди  Присіди 6 Стрибки на правій, на лівій, з поворотом на 360 ‘ Підйом  тулуба вперед 10-11 класи 2 Х 30 раз  Віджимання від підлоги 10-11 класи  35 -40 раз Стрибки з напівприсіда 10-11 класи 12-15раз

Захист Вітчизни Тема: Техніка тампонування рани. Накладання компресійної пов’язки. Перегляд відеофрагменту https://www.youtube.com/watch?v=jaBDhDIJrjY

Які благодійні фонди ви знаєте?

Яка роль ГО “Варта” та “Патріот” в нашому місті?

Завдання додому : вивчити   §22, дати відповіді на запитання в підручнику, підготувати повідомлення про ГО “Варта” та “Патріот”, наших учасників АТО.

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (15.03.2020)
Переглядів: 436 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода