Завдання на період 06.04.-10.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю. Номер телефона берете у класного керівника.
Українська мова
https://drive.google.com/file/d/1fzo9hWLS_zRMdjQ90lmBytGOjqtRY7eG/view?usp=sharing
Українська література
Тема. Леся Українка. Поезії «Cлово, чому ти не твердая криця…», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну» (2 години)
Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=ZPXy92uGcoo
https://www.youtube.com/watch?v=dNMflOzeQ70
https://www.youtube.com/watch?v=hyQzhoo4-3U
Опрацювати матеріал підручника с. 185-186 .
Виразно прочитати поезії «Cлово, чому ти не твердая криця…», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну».
Зробити аналіз даних поезій (письмово), взявши за зразок аналіз поезії «Contra spem spero!».
Математика
1.Тема: «Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст».
https://www.youtube.com/watch?v=NHJtFq29CZg
Опрацювати параграф 3 п. 18,19(с.109), вправа 18.2, 18.8.
2.Тема: «Правила диференціювання».
Опрацювати параграф 3 п.19(с.110 -112), п.20, вправа 19.3, 19.5, 19.7.
3. Тема: «Паралельність прямих і площин у просторі».
Опрацювати параграф 6 п. 43, вправа 43.8, 43.10, 43.15.
Опрацювати тести
https://naurok.com.ua/test/aksiomi-stereometri-paralelnist-u-prostori-66136.html
https://naurok.com.ua/test/paralelnist-pryamih-ta-ploschin-u-prstori-71590.html
4. Тема: « Розв’язування ірраціональних нерівностей з параметром».
https://www.youtube.com/watch?v=4yaBQUsquYE
https://www.youtube.com/watch?v=ixgDomBnD68
https://www.youtube.com/watch?v=vjSbxtYYyr0
Фізика
1. Опрацювати параграф 38 «Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес» ст. 224-226
2. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст. 227
3. Переписати в зошит задачу розв’язану у підручнику п. 4 ст. 227
4. Виконати письмово вправу № 38 (1, 2, 3)
5. Опрацювати параграф 39 «Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина» ст. 228-234
6. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст. 234
7. Виконати письмово вправу № 39 (2, 3, 4)
Зарубіжна література
https://drive.google.com/file/d/1zEphWxUsfxyZv1uEqFOlGd113vDu3YiW/view?usp=sharing
Російська мова
Тема: Употребление количественных и собирательных числительных.
Учебник урок 51, 52 ст. 170-172 упр. 369, 370, 373, 378А;
http://www.konspektov.net/question/434003
https://psyera.ru/upotreblenie-sobiratelnyh-chislitelnyh_8716.htm
http://www.hi-edu.ru/e-books/xbook107/01/part-085.htm
http://gramma.ru/RUS/?id=2.13
http://new.gramota.ru/spravka/letters/61-rubric-92
Тема: Развитие речи. Культура речи. Знания на службе у человека. Природа врачует.
http://studies.in.ua/ru/sovety/859-kak-pisat-tezisy.html
Учебник ст. 173-175 упр.379, 381, 382А;
Англійська мова
Ex.3а) p. 184(чит.)
Ex.6a) p.185( чит.)
Ex.с p.186( усно.)
Ex.3 p.188 -189( чит.)
Ex.7 p.187( пис.)
Ex.1,2 p.188 (пис.)-Past perfect continuous tense, Past perfect tense
Ex.3 p.188 -189( чит.)
Past perfect continuous tense
https://www.youtube.com/watch?v=88L7ErhfLFQ
https://www.youtube.com/watch?v=kao1AG8zIwg
Past perfect tense
https://www.youtube.com/watch?v=9QU5bqql8Kg
Біологія
06.04.2020
понеділок
|
10
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Особливості процесів регенерації організмів.
|
Опрацювати §42,43 Виписати ключові терміни та поняття.
Заповнити таблицю (письмово): Порівняння фізіологічної і репаративної регенерації
Ознака
|
Фізіологічна регенерація
|
Репаративна регенерація
|
Визначення
|
|
|
Значення
|
|
|
Приклад
|
|
|
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=26X8mqbXd3I
|
Хімія
Історія України
Українські землі у складі Польщі. Правовий статус українських земель у складі Польщі. Національна політика та міжнаціональні відносини. Осадництво. Пацифікація. Економічне і соціальне становище населення. Українська кооперація. Просвітні організації краю. Андрей Шептицький.
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%B9+%D1%88%D0%B5%D0%BF%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9
Всесвітня історія
Утворення вогнищ Другої світової війни. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. Вісь “Берлін – Рим – Токіо”. Нарощення озброєнь.
Політика “умиротворення” агресора. Задоволення територіальних претензій Німеччини: “аншлюс” Австрії та Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт.
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео
Громадянська освіта
Ринок праці. Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники. Поняття професії, спеціальності, кваліфікації працівника. Заробітна плата як дохід найманого працівника
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео
Географія, 10 клас, 09.04.2020 року
Тема уроку: Загальна характеристика Африки
Вивчаємо:
1. Особливості географічного положення Африки.
2. Склад регіону.
3. Сучасна політична карта Африки.
4. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку.
5. Райони збройних конфліктів, проявів тероризму.
6. Природні умови і ресурси.
Прочитайте параграф 39, вивчіть розташування країн Африки на політичній карті. Перегляньте презентацію за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zagalna-harakteristika-afriki-105159.html
ІНФОРМАТИКА Опрацювати Презентація
ТЕХНОЛОГІЇ (хлопці) опрацювати тему "Безпечний банкінгі"
Трудове навчання (дівчата)
Тема: ВТО в’язаних виробів
Д\з: прочитати матеріал за посиланням, коротко записати основні вимоги до в’язаних виробів https://mozok.click/1823-ostatochna-obrobka-vyazanogo-virobu-doglyad-ta-osoblivost-vologo-teplovoyi-obrobki-vyazanih-virobv.html
Фізична культура https://drive.google.com/file/d/1X8hrxY-OFwhgj92tq2h6ZkQ7PCGezgaX/view?usp=sharing |