П`ятниця
26.04.2024
01:48
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

11 клас

Завдання на період 16.03-20.03

17 БЕРЕЗНЯ О 18:30 ПОЧНЕТЬСЯ ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ КУРСІВ З ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ НА ТК «РАДА» ТА YOUTUBE-КАНАЛІ МОН

https://mon.gov.ua/ua/news/17-bereznya-o-1830-pochnetsya-onlajn-translyaciya-kursiv-z-pidgotovki-do-zno-pid-chas-karantinu-na-tk-rada-ta-youtube-kanali-mon

Українська мова (2 уроки)

Стильові особливості засобів словотвору.

Стильові особливості частин мови.

Опрацювати §§43-44.

Виконати вправи 352, 362.

Українська література (2 уроки)

Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера...» - ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.

 «Недумано, негадано...» - інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон...»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне.

Після опрацювання матеріалу за підручником зробіть ідейно-художні аналізи запропонованих поезій за вже відомою вам схемою. Одну поезію вивчіть напам’ять.

Ідейно-художні аналізи записати у зошит під датою Вісімнадцяте березня.

Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай».

ТЛ: роман у віршах.

Духовне життя українців крізь призму нещасливого кохання. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.

За підручником опрацювати матеріал про твір. Твір прочитати.

Підготуватися до контрольної роботи з теми «Творчість В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Гр. Тютюнника. Л. Костенко».

Завдання для курсу за вибором  https://drive.google.com/file/d/1mJAXGEcrWuqbaMcICtWjobdTXpwJLyhU/view?usp=sharing

Підготовка до ЗНО. Виконати тестові завдання з української мови

Відповіді до тестів записати у зошит під датою Вісімнадцяте березня.

Математика. 11 клас

1.Тема: «Чотирикутники та їхні властивості. Многокутники та їхні властивості. Правильні многокутники».

Опрацювати параграф 7 п. 25, вправа  25.32, 25.33,25.33, 25.41,25.43.

https://infourok.ru/prezentaciya-z-geometrii-za-temoyu-pravilni-mnogokutniki-isnuvannya-vpisanih-i-opisanih-kil-pravilnih-mnogokutnikiv-klas-1326704.html

https://www.youtube.com/watch?v=cQ2-agslMWg

2.Тема: « Побудови у просторі. Методи побудови перерізів многогранників».

https://www.youtube.com/watch?v=ZaUrgVkkYHQ

3.Тема: «Графічне подання інформації про вибірку»

Опрацювати параграф 3 п.15, вправа 15.10, 15.14, 15.15.

4.Тема: «Розвязування типових вправ».

Опрацювати параграф 3 п.15,  тести с. 93-95.

Фізика 11 клас:

1. Опрацювати параграф 36 «Дослід Е. Резерфорда. Постулати Н. Бора. Енергетичні рівні атома» ст. 210-214

2. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст.214

3. Виконати письмово вправу № 36 (3)

4. Опрацювати параграф 37 «Види спектрів. Основи спектрального аналізу» ст. 215-219

5. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст.218

6. Виконати письмово вправу № 37 (2, 3)

Астрономія 11 клас:

1. Прочитати тема 6 пункт 1 і п. 3 (ст. 95 – 98).

2. Дати відповіді на контрольні запитання 1 – 4 ст. 96., 98

3. Записати висновок на ст. 98 у зошит.

Англійська мова

С.200 Впр.1 (читати перекладати)

Написати твір “Мій останній похід до театру чи кінотеатру”  (в Минулому неозначеному часі)

Впр.4 с.201 чит. Та перекладати

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/grammar/beginner-grammar/past-simple-irregular-verbs

https://learnenglishteens.britishcouncil.org/grammar/beginner-grammar/past-simple-regular-verbs

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ Економічний розвиток України. Етносоціальні процеси, рівень життя §24, 25 Новий матеріал. Державотворчі процеси. Прийняття конституції. https://www.youtube.com/watch?v=SrWEMJyEk90

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ Міжнародні відносини в 1950-80 р.р. §19

Хімія  §26 № 208-210.  §27 № 216-218. https://history.vn.ua/pidruchniki/yaroshenko-chemistry-11-class-2019-standard-level/30.php 

Географія, 11 клас, урок 22, 17.03.2020 року

Перевірка знань з теми «Глобальна економіка»: пройдіть онлайн-тестування за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScyH72EaMfoEoIyyo271PZhoNGwYUpFL0pTeTDTutA3WhCNuA/viewform

Вивчення теоретичного матеріалу: прочитати §24 «Сучасні глобальні ланцюги доданої вартості»,  §25 «Інфраструктурний каркас глобальної економіки»

Переглянути презентації:   з теми «Чорна металургія» за посиланням : https://vseosvita.ua/library/prezentacia-corna-metalurgia-svitu-104926.html

З теми «Машинобудування світу»:  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-geografia-masinobuduvanna-svitu-104948.html

З метою закріплення вивченого матеріалу пройдіть онлайн-тестування за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/suchasni-transportno---logistichni-sistemi-svitoviy-rinok-investiciy-ta-finansiv-turizm-49776.html

Найцікавішу інформацію  з вивченої теми запишіть в робочі зошити Для підготовки до ЗНО рекомендую пройти онлайн-тестування з теми «Галузі вторинного сектору економіки » за посиланням

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8-9-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/   Успішного навчання!

Російська мова

Тема:Стилистические возможности сложного предложения с союзной и бессоюзной связью в художественном стиле.

Учебник урок 47,48 ст.175-177 упр.285,286, 287, 290;

Развитие речи. Культура речи.

Гимн природе. Учебник ст.178-179 упр. 291, 292, 293А;

Біологія

20.03.2020

п'ятниця

11

Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів.

Антропічний вплив на біорізноманіття.

Опрацювати §39,40

Складіть перелік джерел забруднення грунтів вашої місцевості.

Працювати з тестами:

https://zno.osvita.ua/biology/

Зарубіжна література

Тема: Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини XX ст.

Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.

Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море».

Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».

Підручник ст.182-205 читати, відповідати на питання (усно); питання 16 ст. 205 (письмово);  питання 17;

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=109

https://www.youtube.com/watch?v=Z-Obuk7EZCQ

https://www.youtube.com/watch?v=_4i46tJIvKg

https://www.youtube.com/watch?v=LVRAqyIXGbQ

ІНФОРМАТИКА Опрацювати Презентація

ТЕХНОЛОГІЇ (хлопці ) "3-D моделювання"

Трудове навчання (дівчата)

16.03.20 11 клас Тема: В’язання візерунку для зразка (тренувальна вправа)

Д/з: пригадати способи набирання петель пров’язавши їх

http://4lady.in.ua/vyazannya-spicyami-yak-vyazati-spicyami-ur/

https://www.youtube.com/watch?v=I2N6uW1rVC8

16.03.20 11 клас Тема: В’язання резинки для зразка (тренувальна вправа)

Д/з: проглянути відео, пров’язати зразок резинки зі збереженням рядка

https://www.youtube.com/watch?v=7GjsvexgKOo

Фізична культура

Тема: Футбол  

Техніка безпеки : Вправи бажано виконувати в зручному спортивному одязі,слідкувати за самопочуттям,пульсом.

Організаційно методичні рекомендації виконання:  вправи виконувати в середньому темпі , поступово збільшуючи навантаження  Завдання :

Комплекс  ЗРВ : ( тоже для всех одинаковое)

1 Кругові оберти , нахили , повороти голови

2 Відведення рук, махи руками , кругові оберти рук

3 Нахили тулуба вперед, назад, в сторони, повороти тулуба

4 Випади тулуба

5 Сіди  Присіди

6 Стрибки на правій, на лівій, з поворотом на 360 ‘

Підйом  тулуба вперед 10-11 класи 2 Х 30 раз  Віджимання від підлоги 10-11 класи  35 -40 раз Стрибки з напівприсіда 10-11 класи 12-15раз

Захист Вітчизни

 

Тема: Проникаючі поранення грудей.  Використання герметизуючих наклейок. Повний огляд пораненого.

ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ УРОКУ: ВМІТИ  надати допомогу пораненій людині, проявити людяність, порядність, працювати швидко та якісно, зберегти здоров”я  потерпілому; уникати паніки.

Перед вивченням даної теми давайте пригадаємо - “ Що може бути причиною проникаючого поранення грудей ”Чому зараз приділяється велика увага   захисту Вітчизни?

Хто з ваших знайомих  був  і на сьогодні  є захисником Вітчизни?

ЛЮДИНА МОЖЕ ПЕРЕБУВАТИ  в різних ситуаціях  та й отримати пошкодження, що можуть стати летальними.

Для надання допомоги необхідно провести  повний огляд пораненого

(пригадайте алгоритми цього огляду)

При проникаючих пораненнях використовують герметизуючі наклейки.

(перегляньте  у підручнику відповідні  фото)

Перегляд відеофрагменту 1. https://www.youtube.com/watch?v=6NWTcIqPuzA

Рекомендації : спробуйте вдома провести елементи надання першої долікарської допомоги.

Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа.

Задання — вивчити §22 пов.§8, §9.

ТЕМА: Кровотечі. Види зовнішніх кровотеч.

Основне завдання уроку — пригадати кровотечі, причини їх появи, та вміння надати якісну домедичну допомогу потерпілій людині; проявити людяність, порядність,  не панікувати, бути гідною людиною.

Давайте пригадаємо- 1. Що є причиною кровотеч?

  1. Які існують види кровотеч?
  2. Чому небезпечна кровотеча?
  3. Ваші дії під час побаченої кровотечі?

Кров одна із складових частин внутрішнього середовища організму. Постійно рухається в організмі людини по двох колах кровообігу, виконуючі важливі функції. Отже, при порушенні кровоносних судин, виникають складності, яких необхідно уникати та вміти  надати  допомогу, визначивши вид кровотечі.

Розглянути фото в підручнику. Який порядок огляду потерпілого ( алгоритми  дії)

Перегляд відеофрагменту  https://www.youtube.com/watch?v=axoYUEzW1ck “-Види кровотеч та допомога при них”.

1.Чому кровотечі небезпечні?

2.Як уникнути зараження Віл-інф. та СНІДом?

  1. Чим небезпечний карантин сьогодні?
  2. Що необхідно дотримуватися, щоб уникнути зараження небезпечним вірусом?
  3. Що повинно бути  в дорожній аптеці?
  4. Що може замінити стандартний джгут?7.
  5. Яка різниця при накладання джгута при артеріальній та венозній кровотечах?
  6. Чому необхідно вказувати час накладання джгута?
  7. Хто є “донором”? Чому шановними людьми є донори?

Завдання додому- вивчити  §23 повторити  § 9. Дати відповіді на запитання в підручнику. Підготувати повідомлення про відважних донорів минулого та сьогодення.

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (15.03.2020)
Переглядів: 441 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода