Завдання на період 21.04.-24.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю. Номер телефону берете у класного керівника.
Українська мова
https://drive.google.com/file/d/1-hmQpE-I9tSv0xvyP2AFG9XWpcgJQyNu/view?usp=sharing
Українська література
https://drive.google.com/file/d/1zQjrPOiVDgB2FjZbZg7sVoqwdjsq6LP9/view?usp=sharing
Фізика
1. Опрацювати параграф 43 «Елементарні частинки» ст. 247-249
2. Записати в зошит висновок під заголовком «Підбиваємо підсумки» ст. 250
3. Виконати письмово завдання 1 ст. 255
Астрономія
1. Опрацювати тема 8 пункт 1 «Людина у Всесвіті. Антропний принцип» ст. 112-114
2. Дати відповіді письмово на контрольні запитання 1–3 ст. 115
Історія України
Президентські вибори 2004р. Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 року.
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео
https://www.youtube.com/watch?v=VCusX8EqS0c
5. Розглянути тести для повторення.
Всесвітня історія
Період “розрядки” в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р.
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=OKuHctmh_j8
На ЗНО
https://drive.google.com/file/d/1vYh5oVBS-drkkoWQi7EGzi2HpgnnMFuF/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1qU857niF06PB1TBeV1qpQyl7GGeOpFPu/view?usp=sharing
Англійська мова
Тема: Емоційна зрілість. Уміння керувати емоціями
С.2019 (текст читати та перекладати)
Написати есе на тему : To get a well-paid job is more important than to have a satisfying one.
Зарубіжна література 11 клас
Тема: Література другої половини XX – початку XXI ст.
Провідні тенденції в драматургії ІІ пол. ХХ ст.
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах.
Література постмодернізму
Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
Сербія
Милорад Павич(1929 – 2009). «Скляний равлик».
Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.
Підручник ст.215-230 опрацювати, читати, відповідати на питання, познайомитися з життєвим і творчим шляхом М.Павича, ст. 230 питання 1,3 (письмово), питання 9 (підготувати презентацію);
https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk
https://www.slideshare.net/alinaoliynyk7/ss-46608092
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2184
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B4_%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87
https://www.ukrlib.com.ua/bio-zl/printit.php?tid=4319
https://www.youtube.com/watch?v=nUlGwxH3Y8M
https://www.youtube.com/watch?v=VsjoGbihgOU
Російська мова 11 клас
Развитие речи. Культура речи. Удачные украинские стартапы.
Учебник ст.192-194 упр.321 (усно), 322, 323А (письменно);
Тема: Стилистические возможности прямой и косвенной речи.
Учебник урок 55-56 ст.195-197 упр.324, 325, 326 (усно),327, 329 (письменно);
http://www.hi-edu.ru/e-books/xbook028/01/part-030.htm
https://foxford.ru/wiki/russkiy-yazyk/kosvennaya-i-pryamaya-rech
Географія
https://drive.google.com/file/d/1R0AKZnNaXVUgV_7__cznUtjCk6NtPJLu/view?usp=sharing
Біологія
Хімія
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
§33 № 267,268,274.
https://vseosvita.ua/library/prakticna-robota-no2-geneticni-zvazki-miz-neorganicnimi-recovinami-11-klas-174155.html Зразок оформлення.
Практична роботи №2 с. 205 Перший варіант . Оформити письмово в зошит і надіслати мені на пошту 21.04. до кінця доби. juliashvetslg@gmail.com
ІНФОРМАТИКА Знайти матеріали, та зробити короткий запис "Призначення, можливості й основні захисні механізми міжмережевих екранів (брандмаузерів)"
Фізичне виховання https://www.youtube.com/watch?v=Mg5-dgp3bdg |