Субота
27.11.2021
18:40
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

2-А клас

Завдання на період 04.05.-08.05

Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю.  Номер телефону берете у класного керівника.

04.05.2020

2-А клас

Я досліджую світ

Тема: Турбуюся про здоров’я . с.112-113

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog

Математика

Тема: Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986).

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=_ItfL6dHULA

Читання

Тема: Авторські лічилки.Г.Чубай «Лісова лічилка».М.Людкевич «Лічилка».Л.Вознюк «Лічилка-безконечка» с.94-95

Фізична культура

Тема: Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета

Англійська мова

 

Тема:  Одяг.

П. ст.105

РЗ вс.86

П. ст.105  (Trousers- штани , socks- шкарпетки, sweater- светр, dress- сукня , shoes- взуття , boots -чоботи,  scarf- шарф , hat шапка, shirt -сорочка , skirt- спідниця, coat -пальто, raincoat - плащ. ВИВЧИТИ СЛОВА)

I am wearing …. Я вдягну( вдягаю)….

I am wearing  a green dress and white socks. (Скласти 4 речення письмово в зошит за прикладом)

П. с.106

РЗ. ст.87

Аудіододаток до підручника

https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip

Аудіододаток до робочого зошита

https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip

05.05.2020

2-А клас

Мистецтво

Тема: Театральна атмосфера.Театр опери.Слухання:П.Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик».Виконання: А.Мігай «Мультики» з танцювальними рухами.

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=k_TAcK-RsfI

https://www.youtube.com/watch?v=eXSO5CJVxfE

https://www.youtube.com/watch?v=wbgK2OM3eJY

https://www.youtube.com/watch?v=i2NqcYED9RI

Українська мова

Тема: Доповнення тексту,уникаючи повторів.Визначення частин тексту.впр.430-432

  • Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=CzD05uxGrjY

Математика

Тема Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989).

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=1_VW-lgInBM

Читання

Тема: Народні ігри. «Горидуб», «Панас» (за вибором  вивчити напам’ять )с.96

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=y3Ij7lBCeOQ

06.05.2020

2-А клас

Я досліджую світ

Тема: Безпека там,де ти живеш с.114-115

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=XENnzijvn-M

https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY

https://www.youtube.com/watch?time_continue=25&v=bRezik8LHtA&feature=emb_logo

Математика

Тема: Діагностична робота. Написати на подвійних аркушах.

1. Розв’яжи задачу.

Дівчинка купила 21 зошит у клітинку, а в лінійку — в 7 разів менше. Скільки всього зошитів купила дівчинка?

2. Розв’яжи приклади.

 70 – 54 : 6

 28 : 7 + 35 : 7    

 (70 – 54) : 6

(49 + 7) : 7

30 : (24 –18)

3.Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий – у 2 рази довший.

4. Знайдіть периметр прямокутника довжиною 5 см і шириною 3 см.

Українська мова

Тема: Робота з деформованим текстом.Добір заголовка.Складання тексту за поданим початком. Впр.433-435

Фізична культура

Тема: Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета

07.05.2020

2-А клас

Мистецтво

Тема: Театральна атмосфера.Бутафорія.Виготовлення корон для принца і принцеси.

Читання

Тема: Мирилки. «Народні мирилки».В.Гринько «Мирилки».Я.Яковенко «Козацька мирилка».Прислів я.

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=TiKptSolHXY

https://www.youtube.com/watch?v=kxU3j-lVyow

Українська мова

Тема: Діагностична робота.Написати на подвійних аркушах.

1. В українській мові є слова, до яких не можна поставити питання. Це...

а) іменники;

б) службові слова;

в) дієслова.

2. Обери рядок, у якому лише службові слова

а) писати, рахувати, малювати,  співати;

б) у (в), на , за , під , перед;

в) книга , білка, гриб, щастя.

3. Дієслово це частина мови, яка називає

а) ознаку

б) предмет

в.) дію предметів

4. В якому рядку записані дієслова?

а) сонце, пташка, сніг;

б) летить, падає, світить;

 в) яскраве, білий, красива.

5. Виконай завдання.

•        Допиши близькі за значенням слова.

Радіє - _______________ .       Кричить - _______________.       

Придумав - _________________.  Мешкають - __________________.

•        Добери до поданих слів протилежні за значенням слова.

Сумувати - ________________.   Плакати - ___________________.

Стояли - __________________.  Лінуватися - __________________.

Фізична культура

Тема: Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.

08.05.2020

2-А клас

Я досліджую світ

Тема: Проводимо дослідження.Чи є біля школи небезпечні місця?

с.115

Правила поведінки у школі

Школа – це не лише класні кімнати і уроки. А ще й … шкільний коридор – це улюблене місце «змагань» під час перерв. Крім того, що ви засмучуєте вчителів, безцільно носячись коридорами, збиваючи все і всіх з ніг, ви засмучуєте самі себе, шкодите своєму здоров’ю. Адже після такого «відпочинку» може боліти голова, темніти в очах; через вогкий одяг, що увібрав ваш піт, через мокре волосся легко отримати простуду. І добре, якщо обійдеться без розбитого носа, струсу мозку і поломаних кінцівок.

Учитель. Задля збереження життя і здоров’я у школі учням необхідно знати і дотримуватися правил безпечної поведінки. Саме про них ми сьогодні й поговоримо.

Укладання правил поведінки на перерві.

Правило 1 . На перервах не бешкетуй, не кричи, розмовляй на- півголосно.

Правило 2. У коридорах школи рухайся спокійним кроком, без шуму.

Правило 3. Акуратно й уважно користуйся дверима, не став руки у дверні отвори, не бешкетуй, не ляскай дверима.

Правило 4. На сходах не перегинайся через поруччя, дивися собі під ноги, тримайся правої сторони.

Правило 5. Не бігай по сходах, не штовхай тих, що йдуть попе- реду, не смикай дітей за рюкзаки, не став підніжки, не зупиняйся у дверях і проходах.

Правило 6. Не сміти.

Правило 7. Не ображай однокласників і не сварися з ними.

Правило 8. Грайся з друзями у цікаві ігри, не порушуючи правил безпечної поведінки.

Укладання правил поведінки на шкільному подвір’ї.

Правило 1 . Уникай травм під час рухливих ігор і спортивних змагань.

Правило 2. Коли йдеш зі школи додому, іди через ворота. Через огорожу не лазь.

Правило 3. Під час перерви можна відпочити у дворі школи, але на дерева не лазь.

Правило 4. Грай у м’яч тільки в місцях для гри. Не грай біля ві- кон.

Правило 5. На уроках фізкультури не користуйся спортивним обладнанням без дозволу вчителя. Виконуй правила техніки безпеки.

Правило 6. Не ходи по газонах, не кидай недогризків, не лузай насіння.

Правило 7. Не бийся, не бешкетуй.

Правило 8. Не лізь на дах чи дерева.

Правило 9. Не кричи.

Правило 10. Не ображай менших, слабших.

Правило 11. Грайся з друзями в різні ігри.

Математика

Тема: Повторення вивчених випадків ділення (№990-993).

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=dVoDh_WKPOY

Українська мова

Тема: Розвиток зв’язного мовлення.Тема «Написання листа»

— Сьогодні ми будемо вчитися писати листи своїм рідним, друзям. Дізнаємося , як правильно його скласти і записати.

— Писати листи — це мистецтво. Листування виникло дуже давно. У людей виникла потреба у спілкуванні та передачі інформації.

Наші далекі предки писали на камені, дереві, пальмовому листі, папірусі, воскових, глиняних і дерев'яних дощечках, на камені, на березі й на шкірі.

Які ж нині листи?

— Коли пишеш листа, слід дотримувати мовленнєвого етикету. На початку листа потрібно ввічливо привітатися, використовувати шанобливі форми звертання: Ви, Вас, які пишуться з великої букви. У кінці слід так само ввічливо попрощатися, побажати всього найкращого. Коли ви хочете щось попросити, потрібно ввічливо звернутися з проханням (потім обов’язково потрібно подякувати за виконане прохання). У листах використовують слова-звертання, слова-привітання, слова, що виражають прохання, вдячність.

Самостійне написання листа учнями

— Напишіть листа близьким людям, які живуть від вас далеко.

Зразок:

                                     Орієнтовний текст листа

Доброго дня, дорога сестричко Оленко!

Листа від тебе одержав. Щиро дякую. Ти питаєш про мої шкільні справи. Розповім усе по порядку. Вчуся добре. Нещодавно одержав «відмінно» з математики. Захоплююсь спортом, відвідую гурток шахів. Які у тебе новини? Якими цікавими справами захоплюєшся ти? Передавай мої найщиріші вітання бабусі. До побачення. Міцно цілую і обнімаю вас усіх.

Дизайн і технології

Тема: Правила організації робочого місця на уроці.

«Пришиваємо ґудзики»

Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=-M8WQH1uBz0

 

Інформатика

05.05.20 2 А клас  (перша підгрупа) Тема: Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів

Д/З: виконати вправи на с. 35-36, переглянути матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-ob-ednannya-predmetiv-u-grupi-za-pevnimi-zadanimi-oznakami-viznachennya-oznak-predmetiv-vpiznavannya-predmetiv-za-danimi-oznakami-skladovi-chastini-predmetiv-68452.h

07.05.20 2 А (друга підгрупа) клас Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

Д/З: проглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-igrovi-vpravi-z-nadannya-komand-vikonavcyu-v-seredovischah-programuvannya-35216.html

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (03.05.2020)
Переглядів: 210 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода