Завдання на період 04.05.-08.05
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю. Номер телефону берете у класного керівника.
04.05.2020
2-А клас
Я досліджую світ
Тема: Турбуюся про здоров’я . с.112-113
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog
Математика
Тема: Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№ 981-986).
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=_ItfL6dHULA
Читання
Тема: Авторські лічилки.Г.Чубай «Лісова лічилка».М.Людкевич «Лічилка».Л.Вознюк «Лічилка-безконечка» с.94-95
Фізична культура
Тема: Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета
Англійська мова
Тема: Одяг.
П. ст.105
РЗ вс.86
П. ст.105 (Trousers- штани , socks- шкарпетки, sweater- светр, dress- сукня , shoes- взуття , boots -чоботи, scarf- шарф , hat – шапка, shirt -сорочка , skirt- спідниця, coat -пальто, raincoat - плащ. ВИВЧИТИ СЛОВА)
I am wearing …. Я вдягну( вдягаю)….
I am wearing a green dress and white socks. (Скласти 4 речення письмово в зошит за прикладом)
П. с.106
РЗ. ст.87
Аудіододаток до підручника
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до робочого зошита
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip
05.05.2020
2-А клас
Мистецтво
Тема: Театральна атмосфера.Театр опери.Слухання:П.Чайковський фрагменти з балету «Лускунчик».Виконання: А.Мігай «Мультики» з танцювальними рухами.
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=k_TAcK-RsfI
https://www.youtube.com/watch?v=eXSO5CJVxfE
https://www.youtube.com/watch?v=wbgK2OM3eJY
https://www.youtube.com/watch?v=i2NqcYED9RI
Українська мова
Тема: Доповнення тексту,уникаючи повторів.Визначення частин тексту.впр.430-432
- Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=CzD05uxGrjY
Математика
Тема Повторення вивчених випадків множення (№ 987-989).
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=1_VW-lgInBM
Читання
Тема: Народні ігри. «Горидуб», «Панас» (за вибором вивчити напам’ять )с.96
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=y3Ij7lBCeOQ
06.05.2020
2-А клас
Я досліджую світ
Тема: Безпека там,де ти живеш с.114-115
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=XENnzijvn-M
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
https://www.youtube.com/watch?time_continue=25&v=bRezik8LHtA&feature=emb_logo
Математика
Тема: Діагностична робота. Написати на подвійних аркушах.
1. Розв’яжи задачу.
Дівчинка купила 21 зошит у клітинку, а в лінійку — в 7 разів менше. Скільки всього зошитів купила дівчинка?
2. Розв’яжи приклади.
70 – 54 : 6
28 : 7 + 35 : 7
(70 – 54) : 6
(49 + 7) : 7
30 : (24 –18)
3.Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий – у 2 рази довший.
4. Знайдіть периметр прямокутника довжиною 5 см і шириною 3 см.
Українська мова
Тема: Робота з деформованим текстом.Добір заголовка.Складання тексту за поданим початком. Впр.433-435
Фізична культура
Тема: Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи з м'ячем. Передавання м'яча. Рухлива гра, естафета
07.05.2020
2-А клас
Мистецтво
Тема: Театральна атмосфера.Бутафорія.Виготовлення корон для принца і принцеси.
Читання
Тема: Мирилки. «Народні мирилки».В.Гринько «Мирилки».Я.Яковенко «Козацька мирилка».Прислів я.
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=TiKptSolHXY
https://www.youtube.com/watch?v=kxU3j-lVyow
Українська мова
Тема: Діагностична робота.Написати на подвійних аркушах.
1. В українській мові є слова, до яких не можна поставити питання. Це...
а) іменники;
б) службові слова;
в) дієслова.
2. Обери рядок, у якому лише службові слова
а) писати, рахувати, малювати, співати;
б) у (в), на , за , під , перед;
в) книга , білка, гриб, щастя.
3. Дієслово це частина мови, яка називає
а) ознаку
б) предмет
в.) дію предметів
4. В якому рядку записані дієслова?
а) сонце, пташка, сніг;
б) летить, падає, світить;
в) яскраве, білий, красива.
5. Виконай завдання.
• Допиши близькі за значенням слова.
Радіє - _______________ . Кричить - _______________.
Придумав - _________________. Мешкають - __________________.
• Добери до поданих слів протилежні за значенням слова.
Сумувати - ________________. Плакати - ___________________.
Стояли - __________________. Лінуватися - __________________.
Фізична культура
Тема: Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.
08.05.2020
2-А клас
Я досліджую світ
Тема: Проводимо дослідження.Чи є біля школи небезпечні місця?
с.115
Правила поведінки у школі
Школа – це не лише класні кімнати і уроки. А ще й … шкільний коридор – це улюблене місце «змагань» під час перерв. Крім того, що ви засмучуєте вчителів, безцільно носячись коридорами, збиваючи все і всіх з ніг, ви засмучуєте самі себе, шкодите своєму здоров’ю. Адже після такого «відпочинку» може боліти голова, темніти в очах; через вогкий одяг, що увібрав ваш піт, через мокре волосся легко отримати простуду. І добре, якщо обійдеться без розбитого носа, струсу мозку і поломаних кінцівок.
Учитель. Задля збереження життя і здоров’я у школі учням необхідно знати і дотримуватися правил безпечної поведінки. Саме про них ми сьогодні й поговоримо.
Укладання правил поведінки на перерві.
Правило 1 . На перервах не бешкетуй, не кричи, розмовляй на- півголосно.
Правило 2. У коридорах школи рухайся спокійним кроком, без шуму.
Правило 3. Акуратно й уважно користуйся дверима, не став руки у дверні отвори, не бешкетуй, не ляскай дверима.
Правило 4. На сходах не перегинайся через поруччя, дивися собі під ноги, тримайся правої сторони.
Правило 5. Не бігай по сходах, не штовхай тих, що йдуть попе- реду, не смикай дітей за рюкзаки, не став підніжки, не зупиняйся у дверях і проходах.
Правило 6. Не сміти.
Правило 7. Не ображай однокласників і не сварися з ними.
Правило 8. Грайся з друзями у цікаві ігри, не порушуючи правил безпечної поведінки.
Укладання правил поведінки на шкільному подвір’ї.
Правило 1 . Уникай травм під час рухливих ігор і спортивних змагань.
Правило 2. Коли йдеш зі школи додому, іди через ворота. Через огорожу не лазь.
Правило 3. Під час перерви можна відпочити у дворі школи, але на дерева не лазь.
Правило 4. Грай у м’яч тільки в місцях для гри. Не грай біля ві- кон.
Правило 5. На уроках фізкультури не користуйся спортивним обладнанням без дозволу вчителя. Виконуй правила техніки безпеки.
Правило 6. Не ходи по газонах, не кидай недогризків, не лузай насіння.
Правило 7. Не бийся, не бешкетуй.
Правило 8. Не лізь на дах чи дерева.
Правило 9. Не кричи.
Правило 10. Не ображай менших, слабших.
Правило 11. Грайся з друзями в різні ігри.
Математика
Тема: Повторення вивчених випадків ділення (№990-993).
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=dVoDh_WKPOY
Українська мова
Тема: Розвиток зв’язного мовлення.Тема «Написання листа»
— Сьогодні ми будемо вчитися писати листи своїм рідним, друзям. Дізнаємося , як правильно його скласти і записати.
— Писати листи — це мистецтво. Листування виникло дуже давно. У людей виникла потреба у спілкуванні та передачі інформації.
Наші далекі предки писали на камені, дереві, пальмовому листі, папірусі, воскових, глиняних і дерев'яних дощечках, на камені, на березі й на шкірі.
Які ж нині листи?
— Коли пишеш листа, слід дотримувати мовленнєвого етикету. На початку листа потрібно ввічливо привітатися, використовувати шанобливі форми звертання: Ви, Вас, які пишуться з великої букви. У кінці слід так само ввічливо попрощатися, побажати всього найкращого. Коли ви хочете щось попросити, потрібно ввічливо звернутися з проханням (потім обов’язково потрібно подякувати за виконане прохання). У листах використовують слова-звертання, слова-привітання, слова, що виражають прохання, вдячність.
Самостійне написання листа учнями
— Напишіть листа близьким людям, які живуть від вас далеко.
Зразок:
Орієнтовний текст листа
Доброго дня, дорога сестричко Оленко!
Листа від тебе одержав. Щиро дякую. Ти питаєш про мої шкільні справи. Розповім усе по порядку. Вчуся добре. Нещодавно одержав «відмінно» з математики. Захоплююсь спортом, відвідую гурток шахів. Які у тебе новини? Якими цікавими справами захоплюєшся ти? Передавай мої найщиріші вітання бабусі. До побачення. Міцно цілую і обнімаю вас усіх.
Дизайн і технології
Тема: Правила організації робочого місця на уроці.
«Пришиваємо ґудзики»
Переглянути мультимедійний матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=-M8WQH1uBz0
Інформатика
05.05.20 2 А клас (перша підгрупа) Тема: Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів
Д/З: виконати вправи на с. 35-36, переглянути матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-ob-ednannya-predmetiv-u-grupi-za-pevnimi-zadanimi-oznakami-viznachennya-oznak-predmetiv-vpiznavannya-predmetiv-za-danimi-oznakami-skladovi-chastini-predmetiv-68452.h
07.05.20 2 А (друга підгрупа) клас Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
Д/З: проглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-igrovi-vpravi-z-nadannya-komand-vikonavcyu-v-seredovischah-programuvannya-35216.html |