П`ятниця
26.04.2024
16:31
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

2-Б клас

Завдання на період 21.04.-24.04

Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю.  Номер телефону берете у класного керівника.

2-Б      Вівторок 21.04

  1. Мистецтво

Тема: Просто казка. Дитяча опера. Слухання М. Лисенко «Пісні Кози і Рака»(з опери «Коза-Дереза»). Вик. пісня Лисички з опери

М. Лисенка «Коза-Дереза»

Опрацювати ст. 92 (у підручнику).

Пригадайте і заспівайте пісню Лисички з дитячої опери Миколи Лисенка «Коза–Дереза».

Слухаємо і співаємо:

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/mistetstvo-pdrychnik-ntegrovanogo-kyrsy-dlya-2-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-ryblya-t-med-l-shceglova-t-l/yrok-30-prosto-kazka/21703-spvamo

Відеододатки: https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM

 

  1.  Математика

Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 9 (ознайомлення). Побудова квадрата. Розв'язування задач

Опрацювати ст. 145-146.

Виконати завдання:

№902,905,906,907 (письмово).

Задача 904 (зразок виконання)

Короткий запис

Тарілка — ? г., 24 груші розділити на 4 порівну

Кошик — 12 груш; у ? разів більше

План розв’язування

1) Скільки груш лежало на одній тарілці?

2) У скільки разів більше груш лежало в кошику, ніж на тарілці?

Розв’язання

1) 24 : 4 = 6 (г.) – груш лежало на одній тарілці

2) 12 : 6 = 2 (рази) – у стільки разів більше груш лежало в кошику, ніж на тарілці

Відповідь: у кошику лежало в 2 рази більше груш, ніж на тарілці.

 

  1. Англійська мова

Unit 8. Seasons and clothes.

Lesson 2.

Опрацювати ст. 101 (у підручнику), ст. 83 (у зошиті).

Слова записати у словник і вивчити.

Ski – кататися на лижах

Skate – кататися на ковзанах

to make a snowman – ліпити сніговика

Watch TV – дивитися телевізор

Stay at home – залишитися вдома

Відеододатки:

https://www.youtube.com/watch?v=PadxNrkl3Wg

https://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg

https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ

Аудіододаток до підручника

https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip    

Аудіододаток до робочого зошита

https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip

  1. Читання

Тема: До зірок! «Про першу повітряну кулю» (за В. Гончаренком). Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання» Підсумок за  розділом «Цікавинки звідусіль» (с.92-93).

Опрацювати с.92-93.

Презентація до уроку: https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_96.ppsx

Відеододатки:

https://www.youtube.com/watch?v=VmUKiwi_Pok&t=104s

  1. Фізкультура

Тема: Правила техніки безпеки під час уроку. Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи для метання м'яча. Вправи для опанування навичок володіння малим м'ячем. Рухлива гра.

Виконувати загальнорозвиваючі вправи. https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&t=396s

Середа 22.04

  1. ЯДС

Тема: Світ різноманітний

Опрацювати с.106 (у підручнику),

с. 46, завд. 1, 2 (творча робота у друкованому зошиті)

  1. Математика

Тема: Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв'язування задач

Опрацювати ст. 146-147.

Виконати завдання:

912,914,915 (письмово).

Задача 915 (зразок умови)

Короткий запис

Біла — ? м, 6 штор по 4 м

Рожева — ? м, 6 штор по 5 м

Всього — ?

  1. Українська мова

Тема: Спостереження за основними ознаками тексту. Мовне дослідження. Редагування тексту (впр.399-403)

Опрацювати ст. 112-113 (підручник).

Виконати вправи 399, 400 (усно), 402, 403 (письмово). 

! Вивчи правило на ст. 112.

  1. Читання

Тема: Робота з дитячою книжкою.

Вибери оповідання для прочитання у домашній бібліотечці. Розкажи про основні події, які відбувалися в тексті, своїм рідним. Намалюй ілюстрацію до прочитаного у «Щоденнику вражень».

Четвер 23.04

  1. Мистецтво

Тема: Просто казка. Художники-ілюстратори. Створення ілюстрації до казки «Пан Коцький»

Опрацювати с.93 (у підручнику), с. 42 (у альбомі).

Виконайте акварельними фарбами свою ілюстрацію до цієї казки. Наведіть приклади добрих вчинків у казках.

Відео майстер-клас: https://www.youtube.com/watch?v=Ta1cbUTpX80

  1. Українська мова

Тема: Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів (впр. 404-407)

Опрацювати ст. 113-114 (підручник).

Виконати вправи 406 (усно), 405, 407 (письмово). 

Відеододатки:

https://www.youtube.com/watch?v=d12uaYNriLI

  1. Англійська мова

Unit 8. Seasons and clothes.

Lesson 3.

Опрацювати ст. 102 (у підручнику), ст. 84 (у зошиті).

Правило!

Буквосполучення gh не читається.

Eight, night, bright, right…

Переглянути відеододатки:

 https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ

Аудіододаток до підручника

https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip     

Аудіододаток до робочого зошита

https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip

  1. Читання

Тема: Лічилки. «Народні лічилки» (за вибором напам’ять). Дослідження: «Як побудовані лічилки» (с.94)

Опрацювати с.94.

Презентація до уроку: https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_99.ppsx

 

  1. Фізкультура

Тема: Правила техніки безпеки під час уроку. Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем.  Рухлива гра.

Виконувати загальнорозвиваючі вправи. https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo&t=284s

Пятниця 24.04

  1. ЯДС

Тема: Світове господарство

Опрацювати с.107 (у підручнику),

с.47, завд. 1, 2 (творча робота у друкованому зошиті).

 

  1. Математика

Тема: Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9 (ознайомлення). Розв'язування задач. Робота з діаграмою

Опрацювати ст. 148-149.

Виконати завдання:

№ 916,920,923,924 (письмово).

Зразок №916

9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 19 = 9 • 5 + 19 = 45 + 19 = 45 + 5 + 14 = 50 + 14 = 64

Зразок №920 (умова)

Було - 38 д. і 42 д.

Роздали - 7 уч. по 8 д.

Залишилося - ?

  1. Українська мова

Тема: Авторські лічилки. Г. Чубай «Лісова лічилка». М. Людкевич «Лічилка». Л. Вознюк «Лічилка-безконечка» (с.94-95)

Опрацювати с.94-95.

Презентація до уроку: https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_100.ppsx

 

  1. Дизайн і технології

Розділ: Ідеї, винаходи, відкриття

Тема: Рюкзак. Робота з папером. Виготовлення композиції за зразком.

Виготовлення композиції за послідовним планом дій.

Опрацювати ст.74-75 (зразок у альбомі).

Інформатика

22.04.20 2 Б клас Тема: Поняття команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці

Д/З: проглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ponatta-komandi-porivnanna-komandi-j-sponukalnogo-recenna-komandi-j-vikonavci-2-klas-122132.html

 

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (20.04.2020)
Переглядів: 285 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода