Завдання на період 21.04.-24.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю. Номер телефону берете у класного керівника.
2-Б Вівторок 21.04
- Мистецтво
Тема: Просто казка. Дитяча опера. Слухання М. Лисенко «Пісні Кози і Рака»(з опери «Коза-Дереза»). Вик. пісня Лисички з опери
М. Лисенка «Коза-Дереза»
Опрацювати ст. 92 (у підручнику).
Пригадайте і заспівайте пісню Лисички з дитячої опери Миколи Лисенка «Коза–Дереза».
Слухаємо і співаємо:
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/mistetstvo-pdrychnik-ntegrovanogo-kyrsy-dlya-2-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-ryblya-t-med-l-shceglova-t-l/yrok-30-prosto-kazka/21703-spvamo
Відеододатки: https://www.youtube.com/watch?v=MAedtmDvvyM
- Математика
Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 9 (ознайомлення). Побудова квадрата. Розв'язування задач
Опрацювати ст. 145-146.
Виконати завдання:
№902,905,906,907 (письмово).
Задача 904 (зразок виконання)
Короткий запис
Тарілка — ? г., 24 груші розділити на 4 порівну
Кошик — 12 груш; у ? разів більше
План розв’язування
1) Скільки груш лежало на одній тарілці?
2) У скільки разів більше груш лежало в кошику, ніж на тарілці?
Розв’язання
1) 24 : 4 = 6 (г.) – груш лежало на одній тарілці
2) 12 : 6 = 2 (рази) – у стільки разів більше груш лежало в кошику, ніж на тарілці
Відповідь: у кошику лежало в 2 рази більше груш, ніж на тарілці.
- Англійська мова
Unit 8. Seasons and clothes.
Lesson 2.
Опрацювати ст. 101 (у підручнику), ст. 83 (у зошиті).
Слова записати у словник і вивчити.
Ski – кататися на лижах
Skate – кататися на ковзанах
to make a snowman – ліпити сніговика
Watch TV – дивитися телевізор
Stay at home – залишитися вдома
Відеододатки:
https://www.youtube.com/watch?v=PadxNrkl3Wg
https://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg
https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ
Аудіододаток до підручника
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до робочого зошита
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip
- Читання
Тема: До зірок! «Про першу повітряну кулю» (за В. Гончаренком). Перегляд відео «Фестиваль повітроплавання» Підсумок за розділом «Цікавинки звідусіль» (с.92-93).
Опрацювати с.92-93.
Презентація до уроку: https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_96.ppsx
Відеододатки:
https://www.youtube.com/watch?v=VmUKiwi_Pok&t=104s
- Фізкультура
Тема: Правила техніки безпеки під час уроку. Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи для метання м'яча. Вправи для опанування навичок володіння малим м'ячем. Рухлива гра.
Виконувати загальнорозвиваючі вправи. https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&t=396s
Середа 22.04
- ЯДС
Тема: Світ різноманітний
Опрацювати с.106 (у підручнику),
с. 46, завд. 1, 2 (творча робота у друкованому зошиті)
- Математика
Тема: Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв'язування задач
Опрацювати ст. 146-147.
Виконати завдання:
912,914,915 (письмово).
Задача 915 (зразок умови)
Короткий запис
Біла — ? м, 6 штор по 4 м
Рожева — ? м, 6 штор по 5 м
Всього — ?
- Українська мова
Тема: Спостереження за основними ознаками тексту. Мовне дослідження. Редагування тексту (впр.399-403)
Опрацювати ст. 112-113 (підручник).
Виконати вправи 399, 400 (усно), 402, 403 (письмово).
! Вивчи правило на ст. 112.
- Читання
Тема: Робота з дитячою книжкою.
Вибери оповідання для прочитання у домашній бібліотечці. Розкажи про основні події, які відбувалися в тексті, своїм рідним. Намалюй ілюстрацію до прочитаного у «Щоденнику вражень».
Четвер 23.04
- Мистецтво
Тема: Просто казка. Художники-ілюстратори. Створення ілюстрації до казки «Пан Коцький»
Опрацювати с.93 (у підручнику), с. 42 (у альбомі).
Виконайте акварельними фарбами свою ілюстрацію до цієї казки. Наведіть приклади добрих вчинків у казках.
Відео майстер-клас: https://www.youtube.com/watch?v=Ta1cbUTpX80
- Українська мова
Тема: Відповідність заголовка змісту тексту. Добір заголовків до текстів (впр. 404-407)
Опрацювати ст. 113-114 (підручник).
Виконати вправи 406 (усно), 405, 407 (письмово).
Відеододатки:
https://www.youtube.com/watch?v=d12uaYNriLI
- Англійська мова
Unit 8. Seasons and clothes.
Lesson 3.
Опрацювати ст. 102 (у підручнику), ст. 84 (у зошиті).
Правило!
Буквосполучення gh не читається.
Eight, night, bright, right…
Переглянути відеододатки:
https://www.youtube.com/watch?v=pHer1COWyrQ
Аудіододаток до підручника
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/English_2-All-mp3.zip
Аудіододаток до робочого зошита
https://www.libra-terra.com.ua/userfiles/audio/2_kl_robochiy_zoshit_mp3.zip
- Читання
Тема: Лічилки. «Народні лічилки» (за вибором напам’ять). Дослідження: «Як побудовані лічилки» (с.94)
Опрацювати с.94.
Презентація до уроку: https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_99.ppsx
- Фізкультура
Тема: Правила техніки безпеки під час уроку. Організовуючі та загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем. Рухлива гра.
Виконувати загальнорозвиваючі вправи. https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo&t=284s
П’ятниця 24.04
- ЯДС
Тема: Світове господарство
Опрацювати с.107 (у підручнику),
с.47, завд. 1, 2 (творча робота у друкованому зошиті).
- Математика
Тема: Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9 (ознайомлення). Розв'язування задач. Робота з діаграмою
Опрацювати ст. 148-149.
Виконати завдання:
№ 916,920,923,924 (письмово).
Зразок №916
9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 19 = 9 • 5 + 19 = 45 + 19 = 45 + 5 + 14 = 50 + 14 = 64
Зразок №920 (умова)
Було - 38 д. і 42 д.
Роздали - 7 уч. по 8 д.
Залишилося - ?
- Українська мова
Тема: Авторські лічилки. Г. Чубай «Лісова лічилка». М. Людкевич «Лічилка». Л. Вознюк «Лічилка-безконечка» (с.94-95)
Опрацювати с.94-95.
Презентація до уроку: https://pp-books.com.ua/uploads/files/Prezentatsii_z_chytannia_2_klas_do_pidruchnyka_Kravtsovoi_za_prohramoiu_O_Savchenko_avt_Sapun_Urok_100.ppsx
- Дизайн і технології
Розділ: Ідеї, винаходи, відкриття
Тема: Рюкзак. Робота з папером. Виготовлення композиції за зразком.
Виготовлення композиції за послідовним планом дій.
Опрацювати ст.74-75 (зразок у альбомі).
Інформатика
22.04.20 2 Б клас Тема: Поняття команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці
Д/З: проглянути презентацію за посиланням: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ponatta-komandi-porivnanna-komandi-j-sponukalnogo-recenna-komandi-j-vikonavci-2-klas-122132.html
|