Четвер
25.04.2024
03:33
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

4-А клас

Завдання на період 13.04.-17.04

Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю.  Номер телефону берете у класного керівника.

Понеділок

Математика

Тема «Множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Задачі на рух. Знаходження значень виразів на сумісні дії»

Виконати завд.959(усно).

https://www.youtube.com/watch?v=6tOZb2Vu5NM (повторення)

https://www.youtube.com/watch?v=Ai3RHdGQoHc (див. тільки множення прикладів)

Виконати завд. 960,961,967

Укр. мова

Тема «Вправи на закріплення дієслів минулого часу,теперішнього та майбутнього.»

Виконати впр. 300, 309, 312(усно), 313.

https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o   (повторити)

Літ.читання

Тема «Комічні оповідання. Остап Вишня. Бекас .»

С.121-122 читати та переказувати

https://www.youtube.com/watch?v=V1_11d8W5NQ&vl=ru   

Фіз.культура

Тема «Інструкаж з техніки безпеки під час уроку. Загально розвиваючі вправи. Біг з різних вихідних положень. Човниковий біг 4*9 м. Естафета по колу»

https://www.youtube.com/watch?v=GXYKUNYujSY 

Вівторок

Математика

Тема «Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578*403. Задачі на рух і знаходження площі»

Виконати завд. 969 (усно), 970,972,973

Повторити правило –

Площа прямокутника дорівнює добутку довжин двох його суміжних сторін

S = a · b

де S - площа прямокутника,

a, b - довжини сторін прямокутника.

Укр.мова

Тема «Дієслова на –ся,-сь»

Виконати впр.315(усно), 316,317, 318(усно)

https://pershilastivky.at.ua/load/konspekti_urokiv/ukrajinska_mova_4_klas/dieslova_na_sja_s/7-1-0-849   (відео номер 2 )

Літ.читання

Тема «Григір Тютюнник. Біла мара»

С.123-126 читати першу частину та переказувати.

https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc   

Природознавство

 Тема «Які галузі господарства розвинені у степовій зоні»

Опрацювати зустріч. 57, с.62 в зошиті

https://vseosvita.ua/library/zustric-57-aki-galuzi-gospodarstva-krase-rozvivati-u-stepovij-zoni-51814.html 

Фіз.культура

Тема «Інструктаж з техніки безпеки під час уроку. Підсумковий урок. Рухливі ігри»

https://www.youtube.com/watch?v=yjHYlbszsBw  

Середа

Математика

Тема «Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного» ( 2 уроки)

Виконати завд. 978 (усно), 979, 981(усно), 

Завд.982 ( Міркуємо так: щоб визначити середнє арифметичне, потрібно додати всі результати вимірювання ( кількість кроків)  і поділити їх  на кількість разів вимірювання ( скільки разів учень вимірював відстань)

Літ.читання

Тема «Продовження роботи над твором Г.Тютюнника «Біла мара»

С.126-128 дочитати. Переказувати твір. Відповідати на питання с.128

https://www.youtube.com/watch?v=li_hfv1NJ-w   

Основи здоров’я

Тема «Шануй себе та інших. Виконання проекту «Моя мета»

Зустріч 28 читати.  С.131 виконати практичну роботу (завд.3)

С.58 виконати в зошиті.

Я у світі 

Тема «Подорож до Китаю»

Зустріч 30 читати та переказувати

С.44-46 виконати в зошиті

 https://www.youtube.com/watch?v=iM5k8UsTBOg   

Четвер

Образотворче мистецтво

Тема «Особливості архітектури рідного міста. Важливість збереження пам’яток архітектури. Практична робота . Мій рідний край.»

Виконати с. 44 в альбомі

Трудове навчання

Тема « Інструктаж з ТБ під час уроку. Дизайн, оформлення та оздоблення виробів. Практична робота. Виготовлення листівки до Великодня.»

Виконати с. 54 виконати в зошиті

https://www.youtube.com/watch?v=B3tW1c5p7QY  

https://www.youtube.com/watch?v=MpnPjW55ifw 

https://www.youtube.com/watch?v=QR7rlunc_dA 

Природознавство

Тема «Гори. Карпатські гори та Кримські гори.» ( вивчення 2 уроки)

Зустріч 58 читати .

Виконати в зошиті с.63

https://www.youtube.com/watch?v=KnJr_PfRhtg 

https://www.youtube.com/watch?v=xD969He77ew

Фіз.культура

Тема «Інструктаж з техніки безпеки під час уроку. Загально розвивальні вправи .Ведення м’яча внутрішньою частиною підйому. Естафета з м’ячем.»

https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY  

П’ятниця

Математика

Тема «Ділення трицифрових чисел на двоцифрове. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки. Задачі на знаходження середнього арифметичного»

Виконати завд.987(усно), 988,  991 (усно),  вивчити правило, 992, 995

Укр.мова

Тема «Перевірна робота(к.р.). Перевірка знань з мовної теми »

Завдання контрольної роботи

1. Займенник — це:

а) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його;

б) частина мови, яка називає предмет;

в) службове слово.

2. У якому рядку записані тільки займенники?

а) Один, я, ви, вона, дерево;

б) я, ти, вона, воно, ми, ви, вони;

в) він, птах, шість, п’ятий.

3.Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання…

А) що робив?, що зробив?

Б) що робить?, що зробить?

В) що робити?, що зробити?

4. Утворіть і запишіть словосполучення словами:

9 (зошит), о 16 (година), 5 (брат), 18 (сестра).

5. До дієслів добери антоніми.

Сумувати – …,   ледарювати -….,    продавати – …,    губити -….

6. До дієслова неозначеної форми добери форми минулого, теперішнього і майбутнього часу.

Співати – …, …, ….  

7.Запиши речення,змінивши дієслова на  минулий час. Визнач їх рід.

Весна широко розливає свої води. Місяць сіє із свого сита золоте борошно на луки. Після дощу виглядає сонечко.

Літ.читання

Тема «Підсумковий урок за розділом «У країні гумору»

С.128 у підручнику відповідати на питання «Повтори і пригадай»

Читати  виразно (слухати)  та переказувати ( на вибір одне оповідання) –

Григір Тютюнник

ЯК СПІЙМАЛИ РОЗБИШАКУ

Якось уранці повернувся Данило од річки без риби й сказав Кузьці:

— Завтра, Кузьмо, вставай раненько, підемо ловити великого розбишаку-соменка. Бач: вудки мені осьдечки порвав, як павутину.— І показав Кузьці порвані вудки.

А було так. Піймався Данилові лящик невеличкий. Став тягти до берега, вже й рибину побачив — срібно так блиснула при ранковій зорі — аж раптом вудлище зігнулося в дугу, жилка нап'ялася, як струна, бринь! — перервалася. А Данило ледь не впав.

— Що ж воно за причина? — здивувався і закинув другу вудку, а порвану відклав. І знову поклювало, і знову блиснула рибина. Цього разу Данило дотяг її ледь не до самого берега, та враз вода біля неї закипіла буруном, бринь! — і ні рибини, ні жилки, одне вудлище в руках зосталося... Проте Данило встиг побачити широку й чорну, як насмолене човнове днище, спину величезного сома.

— Еге-е,— сказав сам собі.— Так це не сом, а достеменний соменко!

Данило й раніше чув од рибалок, що в цих місцях завівся з минулого року сом-велетень і що він хапає не тільки всяку рибу, а й гусей, і вутят, якщо вони пропливають неподалік від його підводного лігва.

— Стривай же! — посварився Данило пальцем, забрав свої збавлені вудки і пішов до сторожки.

До смерку полов бур'яни на розсаднику, тоді розіклав багаття й заходився кувати великий гачок. Устромить в жар товсту негнучку дротину, розпече так, що вона аж біла зробиться, і клепає молотком до обуха. Іскри летять на всі боки, як джмелики, так що Одно-крил ледве встигав за ними очима: спіймати б хоч одну та в кубло...

Доки зварилася юшка, гачок був готовий. Данило нагрів його ще раз, тоді швидко вихопив із жару щипцями і вкинув у кухоль з водою.

— Чш-ш-ш,— сказала вода й жбухнула парою. А гачок після того став ще міцніший.

Данило прив'язав його до міцної та довгої мотузки, почепив недалеко від гачка свинцеве грузило, повечеряв з Кузькою та Однокрилом і пішов спати.

Другого дня встав рано, покликав Кузьку, і вони почимчикували до річки, обминаючи росяні кущі.

— Отуто він живе,— сказав Кузьці Данило, вказуючи на чорну воду під кручею.— Так що цс-с, не гавкай, бо злякаєш. А я піду піймаю йому живця.

Скоро Данило й повернувся, тримаючи в руках широку, як долоня, рибину.

— Зараз ми його припнемо! — похвалився, почепив рибину на великий гачок, розмахнувся й кинув у воду, а другий кінець снасті намотав на руку.

Та не встиг ступити й кроку, як його раптом так смиконуло, що ледве у воду не полетів. Добре, що встиг ухопитися вільною рукою за тоненьку осику.

— Помагай же й ти, Кузько, бо він мене розчахне! — закричав Данило, хитаючись разом з осичкою, що гнулася ледь не до самої землі. — Ось диви-диви, що він ро-о-обить! Ай-я-я!

Кузька ж радесенько бігав навколо Данила з осичкою і заливався дзвоником, а сом від того ще дужче злякався і ще дужче смикав вудку.

— Поможі-іть! — заволав Данило.

Тут прибігли рибалки, ухопилися гарненько за мотузку, регочучи та покрикуючи: «Раз-два!», витягли сома на берег й усі гуртом попадали на нього, щоб знову в воду не скочив.

Коли сом уже не бився хвостом і не підкидав рибалок, його піддали Данилові на плечі й засміялися:

— Та він, дядьку, довший од вас!

Бігти назад, до сторожки, Кузьці було страх весело, бо сомів хвіст тягся по землі й Кузька грався ним.

— Не наступай там, бо мені й так важко! — просив Данило, хекаючи.

А вдень до сторожки під'їхала підвода, поклали сома на віз і повезли в село, у піонерський табір, щоб діти поласували солодкою соминою.

Відтоді домашня птиця вже не боялася плавати в річці, бо ніхто на неї більше не нападав.

https://www.youtube.com/watch?v=nJQnr1lStCY  

https://www.youtube.com/watch?v=mOOK8oSoB40  

Англійська мова

https://drive.google.com/file/d/14ovo3kzjpkkKilVy_4QIiZUyy4Ay6xM_/view?usp=sharing

 

 

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (12.04.2020)
Переглядів: 495 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода