П`ятниця
26.04.2024
00:32
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

4-Б клас

Завдання на період 16.03-20.03

Дата: 16.03.2020
Урок № 1 Літературне читання
Тема: Вступ до  теми . Життя та творчість Г.Бойка « Хвастунець», « Відпочивати ніколи», « Викрутився», « Де Іванко?».
1) Опрацювати біографію Грицька Бойка.
https://www.youtube.com/watch?v=oT32mU9GcDI&t=52s

2) Опрацювати с.114-116.
Читати виразно, відповідати на запитання.
Домашнє завдання: ВИВЧИТИ НАПАМ’ЯТЬ ГУМОРЕСКУ  на вибір: « Хвастунець», « Відпочивати ніколи», « Викрутився».)


Урок № 2 Українська мова
Тема: Дієслова теперішнього часу.

Каліграфічна хвилинка
К р ти кроїти
1) Повторення визначення « дієслово», часів дієслів.

Часи дієслів  

Теперішній   означає дію, яка відбувалася в час мовлення або постійно

Наприклад: можемо, хочеш, працюють.   Змінюються за особами та числами

2) Опрацювання таблиці на с.147.
3) Вправа 291
    Зразок:

      Мріяти- мрію- 1 ос.одн;
                    мріємо- 1 ос множ
                   мрієш- 2 ос.одн
                   мрієте- 2 ос, множ
                   мріє- 3 ос одн
                   мріють- 3 ос множ
4) Вправа 292
     Зразок: Говорить-гомонить- тепер.час, 3 ос., одн.
Особу та число визначаємо за допомогою займенника, питання та закінчення дієслова.
Якщо дієслово поєднано з іменником, то підставляємо займенник .
   Наприклад:
говорить ліщина ( вона).
     Говорить- що він/вона робить?- 3 ос., одн.
5) Вправа 293 ( усно).

Домашнє завдання: виконати вправу 294( скласти розповідь про музику у теперішньому часі. Дієслова теперішнього часу підкреслюємо. Над дієсловом олівцем надписуємо особу і число. Нагадую, що дієслова у реченні виступають присудками, тому підкреслюємо їх двома рисками).

Урок № 3 Математика
Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення.
1) Математичний диктант( письмово)

Обчисли ланцюжок - зменшуване 400, від'ємник 120, знайди різницю;

-до цієї різниці додай суму чисел 650 і 350;

- знайди попереднє число;

- відніми від нього 12 сотень;

- збільши у 100 разів;

- відніми від отриманого числа добуток 450 і 2.

2) Опрацювати № 823 ( усно). Число 300 розбили на множники, потім використали сполучний закон множення. Згадуємо, що при множенні на круглі числа ( числа, які закінчуються нулем) нулі – просто зносимо.
3) Приклади 825( письмово)
     Зразок :
28*60= 28 * (6*10) = ( 28*6) *10= 168*10= 1680
4) Приклади 826 ( письмово)
Повторюємо компоненти дії ділення: ділене, дільник, частка
Компоненти дії додавання: перший доданок, другий доданок, сума
Компоненти дії віднімання: зменшуване, від’ємник, різниця.
  Зразок: х: 500=25. ( Щоб знайти ділене, треба частку помножити на дільник)
               х= 500*25 ( у стовпчик)
               х= 12 500                              
                12 500 : 500= 25

5) Задача 827( письмово)

6) Приклади 831 ( письмово). Не забуваємо записувати умову та відповідь задачі.

7) Задача 834
У першій дії дізнаємося: скільки днів працювали столяри. У другій- скільки грн за 1 день.
У третій- скільки грн заробив 1 столяр. У четвертій- скільки грн заробив 2 столяр.
                                           
Домашнє завдання:  виконати № 830,837.

Урок 4. Фізкультура
Тема:
Інструктаж з т/б під час уроку. Організаційні вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу.Вправи з великим м’ячем. : елементи футболу ( удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м’яча між стійок, жонглювання м’ячем (хл.), повітряною кулькою ( дівч.)). Рухлива гра « Слід у слід».
Виконати: загально-розвиваючі вправи.

Урок № 5 Трудове навчання
Тема: Інструктаж з  техніки безпеки під час уроку. Пап’є- маше. Декоративна тарілочка.
Завдання у робочому зошиті на с. 49 .
 Ця робота розрахована на 2 уроки.

 Дайте виробу підсохнути.

Англійська мова

П. Ex.1 p. 139 (в словник слова та вивчити)

Ex.2 p. 139-140( читати та перекладати)

 РЗ.Ex.1,2 p. 49    П. Ex.1 p. 143 (в словник слова та вивчити)

Ex.3 p. 144( читати та перекладати)  РЗ.Ex.1,2 p. 50

Дата: 17.03.2020
Урок № 1 Природознавство
Тема: Водойми рідного краю, їх стан та охорона.
Повторити матеріал минулого уроку.

Урок 2 Фізкультура
Тема:
Інструктаж з т/б під час уроку. Організаційні вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу.Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра « Лісова стежинка».
Виконати: загально-розвиваючі вправи.

Урок № 3 Математика
Тема: Знаходження добутку виду 2400*30 усним і письмовим способами. Розв’язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення.
1) Письмово виконати у зошиті

2) Опрацювання № 839 ( усно).
2400 розбиваємо на зручні множники 24 та 100 . 30 розбиваємо на 3 та 10.
(24*10)*( 3*10) Далі, використовуємо сполучний закон множення. (24*3)*( 100*10)= 72*1000= 72 000

3) Приклади 841 ( письмово)
   Зразок :
380*600= ( 38*10)* ( 6*100)= ( 38*6) * ( 10*100)=228*1000=228 000
4) Задача 843 ( письмово)
5) Задача 844 ( письмово)
6) Задача 846 ( письмово)

Домашнє завдання: виконати завдання 847, 848
Урок № 4 Образотворче мистецтво

Тема: Зв’язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Практична робота « Старовинна споруда.»
Виконати завдання у зошиті на с. 41


                                                        Дата: 18.03.2020
Урок№ 2 Українська мова
Тема: Дієслова майбутнього часу.
1) Каліграфічна хвилинка

М й б тн  є  майбутнє
2) Записати лише дієслова теперішнього часу.
   
Писав, говорить, малювати, танцюватиме, плаче, грається, казав, любив, навчить, милується.
3) Опрацювати таблиці с. 150, 151.
4) Вправа 295 ( письмово)
5) Вправа 297 ( письмово)

Домашнє завдання: виконати вправу 298. Використовувати дієслова у майбутньому часі. Вивчити с. 150,151

Урок № 3 Математика
Тема: Складання й розв’язування задач на пропорційне пропорційне ділення. Розв’язування рівнянь і нерівностей.
1.) Виконати письмово: Запишіть сусідів числа 32000

2) Задача 849( письмово)
3) Задача 850 ( письмово)
4) Приклади 853 ( письмово)
5) Приклади 854 ( письмово)

Домашнє завдання: № 856,857

Урок № 5 Літературне читання
Тема: Життя та творчість І.Жиленко. « Павучок- рудий бочок».
1) Опрацювати біографію.
https://www.youtube.com/watch?v=yUo4v7_ys2c

2) с. 117-118- читати виразно,відповідати на запитання.
Домашнє завдання: ВИВЧИТИ ВІРШ НАПАМ’ЯТЬ
                                                Дата: 19.03.2020
Урок № 1 Літературне читання
Тема: Життя та творчість І.Світличного. « Я їм про Хому, а вони-про Ярему».
1) Опрацювати біографію І.Світличного.
2) с.118-119- читати виразно, відповідати на запитання

Домашнє завдання: переказувати біографію автора, с.118-119- читати виразно

Урок № 2 Українська мова
Тема: Правопис особових закінчень дієслів.
1) Каліграфічна хвилинка

Д ле чи на далечизна
2) Перегляд відео-фрагменту
https://www.youtube.com/watch?v=1dlceYsgFD4

3) Опрацювання таблиці на с. 152,153
4) Вправа 300 ( письмово). Уважно прочитайте завдання на с. 154
5) Опрацювання таблиці с.154-155
6) Вправа 303 . Письмово лише завдання 1 та 2
7) Опрацювання таблиці на с. 156-157.
8) Вправа 308 (  письмово)

Домашнє завдання: вивчити усі таблиці, виконати вправу 301,309.

Урок № 3 Природознавство
Тема: У чому особливості Чорного та Азовського морів?
1) Перегляд відео-фрагменту про Чорне море

https://www.youtube.com/watch?v=sadpzo1lgfk

2) Цікаві факти про Чорне море

https://www.youtube.com/watch?v=YVguZZGZm8g

3) Перегляд відео-фрагменту про Азовське море
https://www.youtube.com/watch?v=Ky9UvCPUNlg

4) Цікаві факти про Азовське море
https://www.youtube.com/watch?v=fQPSAsQ15Tc

5) Робота з підручником с. 138-139
6) Робота в зошиті с. 55

Домашнє завдання: с. 138-139 читати , переказувати; зошит с. 55. Підготувати цікаві факти про Чорне або Азовське море.

Урок № 4 Основи здоров’я

Тема: Самооцінка і поведінка людини
1) Опрацювати підручник с. 119-123
2) Робота в зошиті с. 54-55

Урок №5 Фізкультура

Тема: Інструктаж з т/б під час уроку. Організаційні вправи, ЗРВ. Різновиди ходьби. Різновиди бігу.Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «У річку,гоп».
Виконати: загально-розвиваючі вправи.

                                                                  Дата: 20.03.2020

Урок № 2 Літературне читання
Тема: І.Світличний « Стонога». Кумедна ситуація « Стонога» ( Я.Бжехва) переклад І.Світличного . Порівняння творів.
1) Повторення біографії І.Світличного
2) Познайомитися з біографією Я.Бжехви

Ян Бжехва народився 15 серпня 1898 у Жмеринці, в сім'ї спольщених євреїв[3]. В окремих джерелах роком народження письменника поданий 1900, але дослідниками, на підставі архівних документів, достойменно встановлено, що ця дата некоректна[4].

Мати Яна Бжехви, Міхаліна Левіцька (пол. Michalina Lewicka), була вчителькою французької мови. Батько, Олександр Лесман (пол. Aleksandr Lesman), працював інженером на залізниці. Дідусь письменника, Бернард Лесман (пол. Bernard Lesman), займався книговиданням у Варшаві, а кузин Болеслав Лесман був відомим поетом. Родина Яна Бжехви мала єврейське походження, але вже протягом кількох поколінь не сповідувала юдаїзм та не дотримувалася традицій.
Справжнє ім'я Яна Бжехви — Ян Віктор Лесман. Свого часу він змінив його для того, аби уникнути плутанини з двоюрідним братом, поетом Болеславом Лесманом, котрий писав під літературним псевдонімом Болеслав Лесьмян (пол. Bolesław Leśmian), а також, щоб ім'я більше походило на польське. «Бжехва» (пол. brzechwa), у перекладі з польської, означає стрижень стріли, промінь.
Через працю батька, родина багато разів переїздила: Лесмани мешкали спочатку у Жмеринці, пізніше у Києві, Великих Луках, Варшаві, Луганську, Казані. Ян закінчив Науково-виховний заклад отців єзуїтів у Хирові. У Казані протягом року вивчав медицину, потім покинув і перейшов на полоністику. Після здобуття Польщею незалежності, повернувся до Варшави і вступив до Варшавського університету на юридичний факультет[3].

Під час польсько-радянської війни (1919—1920) Ян Бжехва служив у 36 піхотному полку Академічного Легіону[pl]. Тоді ж він почав активно писати — готував матеріали для гумористичних журналів, театральних постановок. Дебютував як письменник Бжехва ще 1915, у підлітковому віці, публікуючи свої перші вірші в петроградському «Штандарті» та київському виданні «Українське колосся». За вірш, присвячений померлому 1916 року Генрику Сенкевичу, отримав нагороду[4].

У 1926 році було опубліковано першу збірку віршів письменника «Вигадані образи». Перша збірка віршів для дітей, під назвою «Танцювала голка з ниткою», вийшла 1938 року. Одночасно Бжехва продовжував працювати юристом, послуговуючись у цій сфері своїм справжнім ім'ям — Ян Лесман. Юриспруденція, протягом всього життя, була його основним заняттям. Він спеціалізувався на авторському праві, був співзасновником, юрисконсультом (1924—1939), президентом (1957—1962) Польського товариства авторів та композиторів ZAiKS[pl]. Після Другої світової війни працював юридичним радником видавництва «Читач»

Одними з найвідоміших творів Яна Бжехви стали казки про пана Ляпку: «Академія пана Ляпки» (1946), «Мандри пана Ляпки» (1961) та «Тріумф пана Ляпки» (1965). Книги неодноразово перевидавалися, їх було екранізовано та перекладено кількома мовами. В цілому, за мотивами багатьох творів Яна Бжехви було знято анімаційні та художні фільми, створено телевізійні та театральні постановки. До більшості з них письменник писав сценарії сам.

Також Ян Бжехва був перекладачем. Зокрема, перекладав польською мовою поезію та прозу російських авторів: Олександра Пушкіна, Василя Жуковського, Миколу Некрасова, Антона Чехова, Володимира Маяковського, Сергія Єсеніна, Петра Єршова. У своїх власних творах використовував багато жартів, сатири, іронії, логічних та математичних загадок, алюзій. Ян Бжехва є автором одного з найскладніших для вимови віршів польською мовою — «Хрущ» (пол. Chrząszcz). Перший рядок з віршика став популярною польською скоромовкою і увійшов до підручників.
4) Опрацювати с. 119-121- читати виразно, відповідати на запитання.

Домашнє завдання: ВИВЧИТИ НАПАМ’ЯТЬ « СТОНОГА».

 

Урок№ 3 Математика

Тема: Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення . Повторення ділення з остачею на одноцифрове число.
1) М.д. 
Різницю чисел 90 і 18 зменшити в 9 раз
2) Перегляд віде-фрагменту

https://www.youtube.com/watch?v=74UnV6oIU9k
3) Опрацювання № 858 та № 859 УСНО
4) Приклади 860 ( письмово)
5) Приклади 861 ( письмово)
6) Задача 862 ( письмово). Записуємо умову та відповідь. Бажано, щоб дітки самостійно записували умову
7) Приклади 864.

Домашнє завдання: № 865,866

Урок № 4 Я у світі
Тема: Найближчі сусіди України. Запрошення до подорожі
1) Перегляд відео-фрагменту

https://www.youtube.com/watch?v=Fe0nLWCEDUM

2) Робота з підручником с. 100-102
3) Робота в зошиті- с.37

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (15.03.2020)
Переглядів: 314 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода