Завдання на період 30.03-03.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю.
Номер телефону берете у класного керівника.
Українська мова Середа 01.04.2020 р.
Кома між однорідними членами. Опрацювати §54, правила с.159, 160. Вправа 430.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=D_mO_lMVcMA&feature=emb_logo
Узагальнювальне слово в реченні в однорідними членами. Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
Опрацювати §55. Вправа 447.
https://www.youtube.com/watch?v=lhFA5Bm7asQ&list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&index=21
https://www.youtube.com/watch?list=PLJpLIecpiPD-K3p9T76g9kD-m7pt-SbPx&time_continue=6&v=rqEoIl1M1D4&feature=emb_logo
П’ятниця 03.04.2020 р.
Розвиток мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
За планом, який треба записати у зошит під датою Третє квітня усно перекажи текст переказу.
План
1. Складний характер хлопця.
2. Батько вручає синові мішечок із цвяхами.
3. Переломний момент у поведінці хлопця.
4. Син повиймав усі гвіздки.
5. Рани від слова залишаться назавжди.
Переказ. Рани від слова.
Жив колись хлопчисько із доволі складним характером. Він легко вибухав гнівом, був сварливим, робив багато шкоди.
Якось батько вручив йому мішечок із цвяхами і сказав, аби він забивав один цвях у палісадник, що оточував подвір’я, щоразу як із кимось сваритиметься.
У перший день хлопець забив тридцять шість гвіздків. Згодом зрозумів, що легше було б контролювати вибухи гніву, аніж забивати цвяхи, і якось увечері сказав батькові, що упродовж цього дня ні з ким не посварився. Батько відповів: «Це дуже добре. Тепер кожного дня. коли ні з ким не посваришся, витягуй із палісадника по одному цвяшкові».
За якийсь час хлопчина повитягував усі гвіздки.
Тоді батько взяв його за руку, завів до палісадника і мовив: «Сину мій, це чудово, але глянь: у палісаднику повно дір. Дерево вже ніколи н^ буде таке, як колись. Коли говориш до когось, будучи у гніві, то тим, кого любиш, завдаєш ран, подібних до оцих дір. І хай би скільки ти потім перепрошував, ці рани залишаються».
Людські істоти слабкі, і їх легко зранити (За Б. Ферреро) (161 слово).
Словникова робота.
Палісадник - невеликий обгороджений садок перед будинком або паркан, огорожа із дерев’яних кілків.
Українська мова. (ІІ група) https://drive.google.com/file/d/1hWhyEFECo1CbbE2aCkTceM4KAqF_vGWv/view?usp=sharing
Українська література https://drive.google.com/file/d/1WuQlZNpkR_S3_3hOSi_wsNZdf2RiSKwf/view?usp=sharing
Математика. 5 клас
1.Тема: «Множення десяткових дробів» https://www.youtube.com/watch?v=vwDJvkKoOyM
Опрацювати параграф 5 п.34, вправа 914.
2. Тема: «Множення десяткових дробів» Опрацювати параграф 5 п.34, вправа 917(1-6).
3.Тема: «Множення десяткових дробів» Опрацювати параграф 5 п.34, вправа 919, 927.
4. Тема: «Ділення десяткових дробів» https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4
Опрацювати параграф 5 п.35, вправа 970, 973(1-4).
Англійська мова
Тема: Подорож по місту . Визначні місця. Місце, де я живу.
С. 184 Впр.1, 2, 3(усно)
С. 185 (слова переписати в словник, вивчити)
С.185 (текст – читати, перекладати, в аудіо додатку знайти та послухати)
С.186 впр.6 (усно)
Вправа 1 С. 189-190 (дати відповіді на запитання)
(друга гр.)- П.Ex.1 p. 180-181 (читати, перекладати)
РЗ. Ex.6,7 p. 98-99
Історія
Практична робота: Повідомлення з історії родини, презентація родового дерева.
Дана розробка містить цікавий та пізнавальний історичний матеріал про фотографії. На уроці використані різні форми та методи роботи з учнями, які допомагають їм засвоїти навчальний матеріал.
Метою уроку є сформувати в учнів поняття про фотографію як історичне джерело; ознайомити з історією виникнення фотографії; з'ясувати, що вивчає наука генеалогія; розвивати вміння аналізувати фотоджерела та отримувати інформацію зі світлин; вміння презентувати власне родинне дерево.
https://naurok.com.ua/rozrobka-uroku-ta-prezentaciya-z-istori-dlya-uchniv-5-klasu-na-temu-pro-scho-mozhna-dovidatisya-z-simeynogo-fotoalbomu-rodinne-dere
Образотворче мистецтво
Споруди мегаполісу. Композиція в архітектурі. https://www.youtube.com/watch?v=GmSJ05qbF8c
Музичне мистецтво 5 кл.
Тема: «У музичному театрі: опера»
Переглянути мультфільм «Чарівна флейта», музика В.А.Моцарта
https://www.youtube.com/watch?v=Z0Nm6NYNUIY
Природознавство https://drive.google.com/file/d/1Ur6QnlbyDpdYT8aV2tueTpvyPbLI_Zra/view?usp=sharing
Основи здоров'я
«Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями» $23 ст.133-140
Зарубіжна література https://drive.google.com/file/d/1OvHSPLGOXf8VSlFA04ezllVCp_QKZbsQ/view?usp=sharing
Інформатика Ознайомитсь з алгоритмами https://drive.google.com/file/d/1aAsNuwx0D87BIFISlvTrqd1jP_Mzq9LP/view
Набрати довільний текст не менше 2 абзаців в MS Word з використанням розділових знаків.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (хлопці) Опрацювати тему "Технологія свердління деревини ручним інструментом"
Трудове навчання (дівчата)
01.04.20 5 клас Тема: Остаточна обробка виробу. Захист проекту
01.04.20 5 клас Тема: Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту
Д/З: прочитати матеріал перейшовши за посиланням, коротко записати відомості про прикрасу
https://www.dombusin.com/articles/brasleti-shambala-vse-chto-vi-hoteli-znat-pro-populyarnoe-ukrashenie
Фізична культура https://drive.google.com/file/d/1X8hrxY-OFwhgj92tq2h6ZkQ7PCGezgaX/view?usp=sharing
|