Завдання на період 30.03-03.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю.
Номер телефону берете у класного керівника.
Українська мова (І підгрупа) Понеділок 30.03.2020 р.
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.
Числівники прості, складні й складені. Опрацювати теми за підручником §52, §53.
Виконайте письмові завдання.
1. Випишіть лише числівники. Сотня, обоє, усьоме, третій, половина, багато, по-перше, двоє, подвійний, п’ятирічний, дванадцята, решта.
2. Випишіть у дві колонки кількісні, порядкові числівники. Одна третя, п’ятий, сімнадцятий, тринадцять, трьохсоттисячний, четверо, вісім, п’ятдесят перший, шістдесят три.
3. Утворіть словосполучення з трьома порядковими числівниками.
Середа 01.04.2020 р.
Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень.
Написати в робочих зошитах під датою Перше квітня твір-опис. Заголовок обираєте самостійно. Відмінювання числівників. Опрацювати матеріал за підручником §54, §55, §56. Провідміняйте числівники 9, 21, 123 (письмово у зошиті).
Перегляньте відео.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=bsAHrpgW0jY&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI
https://www.youtube.com/watch?v=9fYGPfjT83U
https://www.youtube.com/watch?v=q84EG6dBrVM
Українська мова ІІ підгрупа
Понеділок (30.03.2020)
|
6 клас
|
Числівники прості, складні і складені.
|
§52-53 Вправа 440, с. 168 (письмово);
Вправа 441, с.169 (письмово); права 449, с.170 (письмово).
Повторити §26. Повторити стилі мовлення.
|
Понеділок
(30.03.2020)
|
6 клас
|
Розвиток мовлення.
|
Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих українських пейзажистів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та ін.
Повторити §27.
|
Середа (01.04.2020)
|
6 клас
|
Відмінювання числівників
|
§54 Вправа 452, с. 171 (усно);
Вправа 454, с.172 (письмово);
Вправа 459, с.174(письмово).
Повторити §28.
|
Середа (01.04.2020)
|
6 клас
|
Відмінювання числівників
|
§55-56
Вправа 466, с.175 (письмово);
Вправа 469, с.176 (письмово);
Вправа 475, с.178 (письмово);
Вправа 479, с. 179 (письмово).
Повторити §29.
|
Українська література (2 уроки)
Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Світ природи у творі. Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя.
Увага! У «Тореадорах з Васюківки» пейзаж своєрідний. Він лаконічний, нерозривно пов'язаний з героями твору та обставинами їхнього життя. Запиши у зошит характеристики Яви й Павлуші за поданим планом.
- Персонаж.
- Риси характеру і вчинки, в яких вони виявляються.
- Найпоказовіший учинок персонажа.
- Роль персонажа у творі.
- Висловлення героя, яке найбільше вразило, схвилювало.
Скласти усну розповідь-характеристику про одного з героїв.
Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті. За підручником прочитати про письменника с. 178. Прочитати зміст твору с. 179-193.
Математика. 6 клас
1.Тема: «Розв’язування задач і вправ» https://www.youtube.com/watch?v=DX0Avo2aI_w
Опрацювати параграф 29, вправа 1335, 1345.
2. Тема: « Розв’язування задач і вправ». Опрацювати тести https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-ta-dilennya-racionalnih-chisel-86040.html
3.Тема: «Розв’язування рівнянь» https://www.youtube.com/watch?v=qFuovdncv94
Опрацювати параграф 31, вправа 1416.
4. Тема: « Розв’язування рівнянь» Опрацювати параграф 31, вправа 1422.
Англійська мова
Тема: Теперішній доконаний час. Present Perfect Tense
Правило переписати в словник
Теперішній доконаний час використовується для вираження дії, яка відбулася до теперішнього моменту.
Обставини часу: lately (останнім часом), recently(нещодавно), just,(щойно)already(вже),ever,(коли-небудь у запитаннях)never (ніколи, у запереченнях), yet (ще не)
I,you,we,they have дієслово, якщо правильне + закінчення ED, якщо дієслово неправильне ( третя колонка неправильних дієслів)
travelled
+ cooked
He,she,it has gone
bought
|
Наприклад: I have already eaten (Я вже поїла)
My mum has not cleaned the house yet. (Моя мама ще не прибирала в будинку)
Перекласти речення письмово в зошит у Теперішньому доконаному часі
1.Я вже вивчила вірш.
2. Він щойно намалював малюнок.
3.Ми ніколи не були в Лондоні.
4.Вони вже відвідали багато визначних місць
5. Хлопці щойно виграли матч.
6. Ми вже подивилися фільми.
7.Я ще не зробила домашнє завдання з англійської мови.
Тема: визначні пам’ятки різних країн та міст
Книга с. 157 країни та національності переписати в словник, вивчити, як читаються слова слухати в аудіо додатку, посилання на аудіододаток
https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4dkswUUQzcWIycXc
с.158 -159 впр.2,3,4 (усно)
с.161-162 текст (читати 4 абзаци, перекладати та слухати в аудіо додатку)
(друга гр.) - EX.1а) p.157(в словник) EX.b) p.161-162(читати, перекладати) EX.2a) p.161 (усн.)
Зарубіжна література https://drive.google.com/file/d/1l9nv4B1rEJ8Adebwog_KtdfyLGS-50J3/view?usp=sharing
Географія https://drive.google.com/file/d/105vNrYJslbwg01mL6-IP7HV57olLT4TM/view?usp=sharing
Подивіться відео.
https://www.youtube.com/watch?v=rTAa0AsP87k
Історія
Тема уроку: Диктатура Гая Юлія Цезаря.
Мета уроку:
- знати: Події 49 р. до н.е. – встановлення диктатури Цезаря, 44 р. до н.е. – смерть Цезаря; Терміни: Диктатор – це особа, що має необмежену владу і нав’язує свою волю іншим, Імператор – у республіканському Римі – почесний титул, що давали полководцю, який здобув великі перемоги. В іншому значенні – титул монарха – правителя імперії.Особи: Гней Помпей, Марк Красс, Юлій Цезар, Клеопатра.
- розуміти: зміни в житті Римської держави, основні періоди в біографії Юлія Цезаря, основні напрямки внутрішньої і зовнішньої політики Юлія Цезаря;
- вміти: аналізувати і порівнювати політику диктатора Цезаря, для того щоб краще зрозуміти причини розпаду першого тріумвірату; характеризувати територіальні зміни; визначати чинники, які впливали на політику Юлія Цезаря; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні джерела, на основі їх давати характеристику історичним діячам, робити висновки та узагальнення;
Образотворче мистецтво
Міфологічний жанр Ілюстрація до античного міфу (за вибором) https://www.google.com/search?biw=1242&bih=568&tbm=vid&sxsrf=ALeKk00l6jvr3JBjgvzsHz_g59B2em2NQw%3A1584906135352&ei=l793XpiCFY_ZrgSP3
Музичне мистецтво 6 кл.
Тема: Соната. Квартет
Біологія
01.04.2020
середа
|
6
|
Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних.
Екологічні групи рослин.
|
Опрацювати §44, § 45 Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic
Завд. на стор 196 ( за зразком).
Виписати з §45 в зошит поняття та засвоїти їх значення: (умови середовища, екологічний фактор, екологічні група, життєва форма).
|
Основи здоров'я
ІНФОРМАТИКА Повторити §3.3, Опрацювати §3.5 Презентація
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (хлопці) Опрацювати тему "Технологія свердління металу ручним інструментом"
Трудове навчання (дівчата)
01.04.20 6 клас Тема: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки
01.04.20 6 клас Тема: Підготовка основи писанки до оздоблення
Д/З: підготувати основу (яйце з дерева чи пінопласту), виконати розмітку орнаменту відповідно до ескізу олівцем, підібрати матеріали для роботи та обрати вид оздоблення (фарби, бісер, пайєтки)
Фізична культура https://drive.google.com/file/d/1X8hrxY-OFwhgj92tq2h6ZkQ7PCGezgaX/view?usp=sharing
|