Четвер
25.04.2024
17:40
Ви увійшли як Гість
Група "Гості"Вітаю Вас Гість
RSS
 
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 10
(ЛІЦЕЙ №10)
ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Каталог статей »
Меню сайту

Категорії розділу
Мої статті [123]

МОН України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Мої статті

6 клас

Завдання на період 30.03-03.04 

Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю.

Номер телефону берете у класного керівника.

Українська мова (І підгрупа) Понеділок 30.03.2020 р.

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

Числівники прості, складні й складені. Опрацювати теми за підручником §52, §53.

Виконайте письмові завдання.

1. Випишіть лише числівники. Сотня, обоє, усьоме, третій, половина, багато, по-перше, двоє, подвійний, п’ятирічний, дванадцята, решта.

2. Випишіть у дві колонки кількісні, порядкові числівники. Одна третя, п’ятий, сімнадцятий, тринадцять, трьохсоттисячний, четверо, вісім, п’ятдесят перший, шістдесят три.

3. Утворіть словосполучення з трьома порядковими числівниками.

Середа 01.04.2020 р.

Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень.

Написати в робочих зошитах під датою Перше квітня твір-опис. Заголовок обираєте самостійно. Відмінювання числівників. Опрацювати матеріал за підручником §54, §55, §56.  Провідміняйте числівники 9, 21, 123 (письмово у зошиті).

Перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=70&v=bsAHrpgW0jY&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI

https://www.youtube.com/watch?v=9fYGPfjT83U

https://www.youtube.com/watch?v=q84EG6dBrVM

 Українська мова ІІ підгрупа

Понеділок (30.03.2020)

6 клас

Числівники  прості, складні і складені.

§52-53 Вправа 440, с. 168 (письмово);

Вправа 441,  с.169 (письмово); права 449,  с.170 (письмово).

Повторити §26. Повторити стилі мовлення.

Понеділок

(30.03.2020)

6 клас

 Розвиток мовлення.

 Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих українських пейзажистів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та ін.

Повторити §27.

Середа (01.04.2020)

6 клас

Відмінювання числівників

 §54 Вправа 452,  с. 171  (усно);

Вправа 454, с.172 (письмово);

Вправа 459, с.174(письмово).

Повторити §28.

Середа (01.04.2020)

6 клас

Відмінювання числівників

 §55-56

Вправа 466, с.175 (письмово);

Вправа 469, с.176 (письмово);

Вправа 475, с.178 (письмово);

Вправа 479, с. 179 (письмово).

Повторити §29.

Українська література (2 уроки)

Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки». Світ природи у творі. Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя. 

Увага!  У «Тореадорах з Васюківки» пейзаж своєрідний. Він лаконічний, нерозривно пов'язаний з героями твору та обставинами їхнього життя. Запиши у зошит характеристики Яви й Павлуші за поданим планом.

  1. Персонаж.
  2. Риси характеру і вчинки, в яких вони виявляються.
  3. Найпоказовіший учинок персонажа.
  4. Роль персонажа у творі.
  5. Висловлення героя, яке найбільше вразило, схвилювало.

Скласти усну розповідь-характеристику про одного з героїв.

Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті. За підручником прочитати про письменника с. 178. Прочитати зміст твору с. 179-193.

Математика. 6 клас

1.Тема: «Розвязування задач і вправ» https://www.youtube.com/watch?v=DX0Avo2aI_w

Опрацювати параграф 29, вправа  1335, 1345.

2. Тема: « Розвязування задач і вправ».  Опрацювати тести  https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-ta-dilennya-racionalnih-chisel-86040.html

3.Тема: «Розвязування рівнянь» https://www.youtube.com/watch?v=qFuovdncv94

Опрацювати параграф 31, вправа  1416.

4. Тема: « Розв’язування  рівнянь» Опрацювати параграф 31, вправа  1422.

Англійська мова

Тема: Теперішній доконаний час. Present Perfect Tense

Правило переписати в словник

Теперішній доконаний час використовується для вираження дії, яка відбулася до теперішнього моменту.

Обставини часу: lately (останнім часом), recently(нещодавно), just,(щойно)already(вже),ever,(коли-небудь у запитаннях)never (ніколи, у запереченнях), yet (ще не)

I,you,we,they        have                          дієслово, якщо правильне + закінчення ED, якщо дієслово                                                                               неправильне ( третя колонка неправильних дієслів)

                                                                     travelled

                                                   +                cooked 

He,she,it                 has                              gone

                                                                      bought

                            Наприклад: I have already eaten (Я вже поїла)

                                               My mum has not cleaned  the house yet. (Моя мама ще не прибирала в будинку)

Перекласти речення письмово  в зошит у Теперішньому доконаному часі

1.Я вже вивчила вірш.

2. Він щойно намалював малюнок.

3.Ми ніколи не були в Лондоні.

4.Вони вже відвідали багато визначних місць

5. Хлопці щойно виграли матч.

6. Ми вже подивилися фільми.

7.Я ще не зробила домашнє завдання з англійської мови.

Тема: визначні пам’ятки різних країн та міст

Книга с. 157 країни та національності переписати в словник, вивчити, як читаються слова слухати в аудіо додатку, посилання на аудіододаток

https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4dkswUUQzcWIycXc

с.158 -159 впр.2,3,4 (усно)

с.161-162 текст  (читати 4 абзаци, перекладати та слухати в аудіо додатку)

(друга гр.) - EX.1а) p.157(в словник) EX.b) p.161-162(читати, перекладати) EX.2a) p.161 (усн.)

Зарубіжна література https://drive.google.com/file/d/1l9nv4B1rEJ8Adebwog_KtdfyLGS-50J3/view?usp=sharing

Географія https://drive.google.com/file/d/105vNrYJslbwg01mL6-IP7HV57olLT4TM/view?usp=sharing

Подивіться відео.

https://www.youtube.com/watch?v=rTAa0AsP87k

Історія

Тема уроку: Диктатура Гая Юлія Цезаря.

Мета уроку:

  • знати: Події 49 р. до н.е. – встановлення диктатури Цезаря, 44 р. до н.е. – смерть Цезаря; Терміни: Диктатор – це особа, що має необмежену владу і нав’язує свою волю іншим, Імператор – у республіканському Римі – почесний титул, що давали полководцю, який здобув великі перемоги. В іншому значенні – титул монарха – правителя імперії.Особи: Гней Помпей, Марк Красс, Юлій Цезар, Клеопатра.
  • розуміти: зміни в житті Римської держави, основні періоди в біографії Юлія Цезаря, основні напрямки внутрішньої і зовнішньої політики Юлія Цезаря;
  • вміти: аналізувати і порівнювати політику диктатора Цезаря, для того щоб краще зрозуміти причини розпаду першого тріумвірату; характеризувати територіальні зміни; визначати чинники, які впливали на політику Юлія Цезаря; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні джерела, на основі їх давати характеристику історичним діячам, робити висновки та узагальнення;

Образотворче мистецтво

Міфологічний жанр Ілюстрація до античного міфу (за вибором) https://www.google.com/search?biw=1242&bih=568&tbm=vid&sxsrf=ALeKk00l6jvr3JBjgvzsHz_g59B2em2NQw%3A1584906135352&ei=l793XpiCFY_ZrgSP3

Музичне мистецтво 6 кл.

Тема: Соната. Квартет

Переглянути: “Музика воїнів”: «Місячна» соната від гранатометника. Муз.Л. В. Бетховена https://www.youtube.com/watch?time_continue=139&v=FSN7kz_GlR4&feature=emb_logo

Переглянути мультфільм «Маша та Ведмідь: Квартет Плюс» https://www.youtube.com/watch?v=ZDpMW6nTets

 

Біологія

01.04.2020

середа

6

Принципи біологічної систематики і різноманітність покритонасінних.

Екологічні групи рослин.

Опрацювати §44, § 45 Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic

Завд. на стор 196 ( за зразком).

Виписати з §45 в зошит поняття та засвоїти їх значення: (умови середовища, екологічний фактор, екологічні група, життєва форма).

Основи здоров'я

30.03.2020

понеділок

6

Як поводитися під час пожежі?

Опрацювати §28 Переглянути відео: 

https://ns-plus.com.ua/2018/08/10/9-video-dlya-ditej-pro-bezpeku/

ІНФОРМАТИКА Повторити §3.3, Опрацювати §3.5 Презентація

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (хлопці) Опрацювати тему "Технологія свердління металу ручним інструментом"

Трудове навчання (дівчата)

01.04.20 6 клас Тема: Добір конструкційних матеріалів та інструментів для оздоблення писанки

01.04.20   6 клас Тема: Підготовка основи писанки до оздоблення

Д/З: підготувати основу (яйце з дерева чи пінопласту), виконати розмітку орнаменту відповідно до ескізу олівцем, підібрати матеріали для роботи та обрати вид оздоблення (фарби, бісер, пайєтки)

Фізична культура https://drive.google.com/file/d/1X8hrxY-OFwhgj92tq2h6ZkQ7PCGezgaX/view?usp=sharing

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: ssaxa (29.03.2020)
Переглядів: 405 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Гаряча лінія
Національна гаряча лінія

Випадкове фото

Пошук

Block title
Block content

Педагогічна преса

Погода