Завдання на період 13.04.-17.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю. Номер телефону берете у класного керівника.
Українська мова
І (підгрупа)
https://drive.google.com/file/d/1Ob8P2oNq1XE2TSyf0X_aQdkq0oQoaz8M/view?usp=sharing
ІІ (підгрупа)
Вівторок
(14.04.2020)
|
Розвиток мовлення.
|
Написати вибірковий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).
Текст знаходиться за посиланням: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/5774
§35 Вправа 429 (письмово), с.198. Повторити § 16,17
|
Українська література
https://drive.google.com/file/d/1LEHixAIv-hB-TSueb6_cQ_UBnj3QbCpf/view?usp=sharing
Алгебра
https://drive.google.com/file/d/1tF8sz1MD9Tw7TcXXdCmWPMDrGt0AegEf/view?usp=sharing
Геометрія
https://drive.google.com/file/d/1EM9xxJ1O8bqzV7UW0qUNsF6i7xPc0VIk/view?usp=sharing
Фізика 9 клас:
1. Повторити параграф 36 « Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу»
2. Виконати письмово вправу № 36 (2, 3, 4)
3. Опрацювати параграф 37 « Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики» ст. 231-233
4. Виконати письмово вправу № 37 (1, 2)
Англійська мова
Ex.c) p. 206 (усно)
Ex. 7 p.207 (пис.)
Ex.1 p.210-211 ( пис.)
Ex.2 p.211 (пис.)
Ex. 4 p.212 (пис.)
Ex. 1 p.213 (усн.)
Ex. 4а) p.215 (усн.)
Ex. 1 p.217 (пис.)
https://www.youtube.com/watch?v=-sbI6wvbG5o
Російська мова 9 клас І-IІ група
Тема: Предложение. Бессоюзные сложные предложения. Смысловые отношения между частями бессоюзного сложного предложения.
Учебник урок 55 ст.198-203 упр.503, 508, 511 (письменно), 506, 507 (усно); уметь давать определение какое предложене называется бессоюзным сложным и какие есть группы бессоюзных сложных предложений;
https://studfile.net/preview/1726439/page:31/
Тема: Предложение. Запятая и точка с запятой в бессоюзном сложном предложении.
Учебник урок 56 ст.203-207 упр.515(усно), 519, 520, 521 (письменно);
Уметь пояснять когда в бессоюзном сложном предложении ставится запятая, а когда точка с запятой;
http://old-rozental.ru/punctuatio.php?sid=149
Зарубіжна література 9 клас
Тема: Контрольна робота (твір)
1. «Експеримент над людиною» професора Хіггінса» (за п’єсою Б.Шоу «Пігмаліон»);
2.«Чи можна дім Хельмерів назвати ляльковим» (за п’єсою Г.Ібсена «Ляльковий дім»)).
(Контрольний твір писати на окремому аркуші паперу).
Біологія
13.04.2020
понеділок
|
9
|
Стабільність екосистем та причини її порушення. Біосфера. Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища.
|
Опрацювати §51,52,53
Виписати ключові терміни та поняття.
Переглянути презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=G2LecWdIJOU
|
Хімія (виправлене)
https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU
Зріз знань надсилаємо мені на пошту 16.04. до кінця доби. juliashvetslg@gmail.com
Зріз знань https://drive.google.com/file/d/1EECLFfeDa9OVsu6FRqvz-PANg1vaH5c_/view?usp=sharing
§31 № 229-231.
Історія України
Тема. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст: освііта, наука
Завдання.
1. Прочитати відповідні параграфи.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=kTBzKrAGPsQ
Всесвітня історія
Міжнародні відносини наприкінці XIX — на початку XX ст.
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=H9_CjtZfAZ4
Мистецтво
Підготуйте рекламу музею, який відвідували.
Правознавство
Кримінальний процес
1.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
2. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81
Географія, 9клас, 14.04.2020 року Уроки 40, 41
Тема уроку: Туризм
План вивчення теми:
1. Туризм як складник національної економіки, його види.
2.Чинники розвитку туризму в регіоні, країні.
3. Туристична інфраструктура.
4. Туризм в Україні.
5. Особливості природних рекреаційних ресурсів.
6. Об’єкти Світової спадщини ЮНЕСКО в Україні.
7. Туристичні райони в Україні.
8. Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони в світі.
9. Країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Світової спадщини ЮНЕСКО.
Прочитайте в підручнику відповідні параграфи. Перегляньте презентації за посиланнями:
https://drive.google.com/file/d/16VeG6m867xPSb1yYE1nXm6Ejl2eZCaZv/view
https://drive.google.com/file/d/1jUQ5WBGgnQXYkawx7NT20B4C_bTtvuLC/view. Виконайте інтерактивну вправу
- Мальовнича Україна
https://learningapps.org/9218836
Випишіть в зошит основні поняття з теми «Туризм»
Основи здоров'я
17.04.2020
п'ятниця
|
9
|
Взаємозв'язок особистої, національної і глобальної безпеки. Сфери національної безпеки.
|
Опрацювати §28
Оцінити ризик на особистому рівні.
|
ІНФОРМАТИКА Опрацювати матеріал та зробити короткий запис Презентація
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (хлопці) "Художнє оздоблення виробів з дерева" (виготовити шаблони довільної композиції для різблення)
Трудове навчання (дівчата)
16.04.20 9 клас Тема: Технологічний процес виготовлення виробу
Д/З: переглянути відео за посиланнями, повторити етапи проектування https://www.youtube.com/watch?v=nBCSh-dNFQI
https://www.youtube.com/watch?v=-yySijdks5s
Фізична культура https://www.youtube.com/watch?v=NhU1aHvP-xg&t=38s
|