Завдання на період 21.04.-24.04
Коли щось не зрозуміло – телефонуйте вчителю. Номер телефону берете у класного керівника.
Українська мова
І підгрупа
https://drive.google.com/file/d/17TKOrA25KIN-B0dDc_cxTQ72ImdXkPu3/view?usp=sharing
ІІ підгрупа
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку» Повторити теоретичний матеріал §29-31 Письмово виконати завдання с.183-184 Повторити §18
Тема. Текст. Будова тексту. Засоби міжфразового зв’язку в тексті.
§33-35 Письмово виконати Вправу 415, 416 на с.192-193
Переглянути презентацію за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-tekst-i-yogo-oznaki-81981.html
Повторити §19
Українська література
https://drive.google.com/file/d/16SuapAq7OCDeX4jmz4pqXKcQ9gFAQEOC/view?usp=sharing
Алгебра
1.Тема: «Початкові відомості про статистику».
https://www.youtube.com/watch?v=agTeiKu6VrQ
Опрацювати параграф 3 п.24, вправа 24.3, 24.6.
2. Тема: «Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка».
Опрацювати параграф 3 п.24, вправа 24.8.
Опрацювати тести https://naurok.com.ua/test/teoriya-ymovirnosti-95309.html
Геометрія
1.Тема: «Трикутники. Види трикутників».
Опрацювати параграф 5 п.21, вправа 21.3, 21.10.
2.Тема: «Трикутники. Види трикутників. Площа трикутників».
Опрацювати параграф 5 п.21, вправа 21.12, 21.18.
Опрацювати тести https://naurok.com.ua/test/perevirka-teoretichnogo-materialu-z-geometri-76352.html
Англійська мова
Ex.2 а) p. 218-220 (читати та перекладати)
Ex. 3 p.220-221 (чит.)
Ex.6 p.223-224 ( усн.)
Ex.7а) p.224 (пис.)
Ex. 10 p.225 (пис.)
Фізика
1. Повторити параграф 37
2. Опрацювати параграф 38 «Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах» ст. 235-236
3. Записати в зошит визначення та таблицю ст. 235
4. Переписати в зошит задачу 1 розв’язану у підручнику ст. 236-237
5. Виконати письмово: вправа № 37 (3), № 38 (1)
Історія України
Тема. Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст: Архітектура Образотворче мистецтво
Завдання.
1. Прочитати відповідні параграфи.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=5c_8J3QSDvY
Всесвітня історія
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.
1. Прочитати відповідний параграф.
2.Пошукати в інтернеті додаткову інформацію.
3. При бажанні підготувати 3 речення по темі для однокласників, які прочитаєте після карантину.
4.Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=FjN25jhEjCQ
Російська мова 9 клас І-IІ група
Тема: Предложение. Двоеточие в бессоюзном сложном предложении.
Учебник урок 57 ст.207-211 упр.529, 530, 511, 535А (письменно), 527 (усно);
Уметь пояснять когда в бессоюзном сложном предложении ставится двоеточие;
https://www.youtube.com/watch?v=W031x0WTOeg
https://www.youtube.com/watch?v=XQzm5AH-CaI
https://www.yaklass.ru/p/russky-yazik/9-klass/bessoiuznye-slozhnye-predlozheniia-11388/dvoetochie-v-bessoiuznykh-slozhnykh-predlozheniiakh-11998/re-ba1e5543-863c-45d5-a68c-f3bd3c9df0ed
https://obrazovaka.ru/russkiy-yazyk/dvoetochie-v-bessoyuznom-slozhnom-predlozhenii.html
http://www.fio.ru/pravila/punktuatsiya/dvoetochie-v-bessoyuznom-slozhnom-predlozhenii/
https://licey.net/free/4-russkii_yazyk/40-kurs_russkogo_yazyka_sintaksis_i_punktuaciya/stages/755-32_znacheniya_slozhnyh_bessoyuznyh_predlozhenii_i_znaki_prepinaniya_v_nih.html
Тема: Предложение. Тире в бессоюзном сложном предложении.
Учебник урок 58 ст.211-215 упр.537(усно), 540, 543, 546А (письменно);
Уметь пояснять когда в бессоюзном сложном предложении ставится тире;
https://obrazovaka.ru/russkiy-yazyk/tire-v-bessoyuznom-slozhnom-predlozhenii.html
http://old-rozental.ru/punctuatio.php?sid=151
https://www.youtube.com/watch?v=CYjI8fINIMs
https://www.youtube.com/watch?v=elBeIdg7MJ4
https://www.yaklass.ru/p/russky-yazik/9-klass/bessoiuznye-slozhnye-predlozheniia-11388/tire-v-bessoiuznykh-slozhnykh-predlozheniiakh-11996/re-ffa8ed76-ad48-4f68-bdc2-4e047253669d
Основи здоров'я
24.04.2020
п'ятниця
|
9
|
Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров'я людини.
|
Опрацювати §29
1.Назвіть позитивний і негативний вплив технічного прогресу на здоров’я і життя людини.
|
Географія
https://drive.google.com/file/d/1JEGqRH60T-_K2zfWVgN8O99QVvj2liCA/view?usp=sharing
Хімія
https://www.youtube.com/watch?v=yLylgwb6iI8
https://www.youtube.com/watch?v=-4H7WXqFfA0
Крохмаль. Целюлоза. Лабораторні досліди № 13,14,15 оформити письмово в зошиті (14 і15 проробити в домашніх умовах). Застосування вуглеводнів, їх біологічна роль. Підготувати один проект на вибір:«Дослідження хімічного складу їжі.»; « Хімічний склад жувальних гумок.» ; « Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.»
§32 № 233-236. https://drive.google.com/file/d/1ZmJAsx0rDEeO_3HC4mjZ5B-dWdoD4SOM/view?usp=sharing
Мистецтво
Підготуйте рекламу ліцею.
ІНФОРМАТИКА Опрацювати матеріал та зробити короткий запис Презентація
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (хлопці) "Художнє оздоблення виробів з дерева" (виготовити шаблони довільної композиції для різблення)
Трудове навчання (дівчата)
23.04.20 9 клас Тема: Технологічний процес оздоблення виробу (на власний вибір)
Д/З: переглянути відео та виконати мережку за вибором https://www.youtube.com/watch?v=5JXhXUcoim8
https://www.youtube.com/watch?v=i3BUNkZCATI&t=54s
https://www.youtube.com/watch?v=GAQ0pwK2Ack&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=aRyCezt-IDo
Фізичне виховання
https://www.youtube.com/watch?v=Mg5-dgp3bdg |